کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی Meizu با پشتیبانی از شارژ سریع در ۲۷ بهمن معرفی می شود

به‌نظر می‌رسد کمپانی چینی Meizu در روز ۱۵ فوریه (۲۷ بهمن) یک گوشی‌ هوشمند جدید از سری ام معرفی خواهد کرد.

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛شرکت Meizu تیزری رسمی منتشر کرده که احتمالا مربوط به یک گوشی‌ هوشمند جدید از سری ام این کمپانی است و در تاریخ ۱۵ فوریه‌ی ۲۰۱۷ (۲۷ بهمن ۹۵) از این محصول رونمایی خواهد شد. در تیزر یادشده توضیحاتی در مورد قابلیت شارژ سریع ارائه شده است و به‌ نظر می‌رسد Meizu مانور زیادی روی این ویژگی داده است.

meizu m5s

هنوز مشخص نیست که در ۲۷ بهمن حتما شاهد رونمایی از گوشی مورد اشاره باشیم. در چند وقت اخیر، بارها اخبار و شایعاتی در مورد گوشی‌ هوشمند میان‌رده‌ی Meizu M5S منتشر شده است و بر همین اساس، می‌توان احتمال داد که شرکت Meizu در تاریخ یادشده، این گوشی‌ را معرفی کند.

meizu m5s

پیش از این شرکت Meizu اعلام کرد که امسال قصد دارد قیمت‌ محصولات خود را کاهش دهد. این کمپانی قصد دارد در روز ۱۵ فوریه (۲۷ بهمن) و رأس ساعت ۱۵:۰۰ به وقت محلی، رویدادی در مرکز هنرهای نمایشی پکن برگزار کند. با توجه به شایعاتی که تاکنون در مورد گوشی Meizu M5S منتشر شده است، این دستگاه از نمایشگری ۵.۲ اینچی از نوع IPS بهره خواهد برد. چیپ‌ست در نظر گرفته‌شده برای این گوشی هوشمند MT6753 مدیاتک با هشت هسته‌ی پردازشی است. این دستگاه در سه مدل با رم ۲ گیگابایتی، ۳ گیگابایتی و ۴ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. حافظه‌ی ذخیره‌سازی این سه مدل به ترتیب، ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است. گوشی هوشمند Meizu M5S یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت و دوربین جلویی این محصول  ۵ مگاپیکسلی است که برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های تصویری می‌توان از آن بهره برد. در نهایت باتری این گوشی ظرفیتی ۲۹۳۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت.

از دیگر ویژگی‌های Meizu M5S می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت هم‌زمان و نیز پشتیبانی از شبکه‌های پرسرعت 4G LTE اشاره کرد. این محصول همچنین از فناوری شارژ سریع Meizu موسوم به mCharge و فناوری تشخیص اثر انگشت این کمپانی یعنی mTouch بهره می‌گیرد. گوشی M5S سیستم‌عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو را به‌صورت پیش‌فرض اجرا خواهد کرد. بر اساس برخی از گزارش‌ها و شایعات، قیمت این دستگاه ۹۹۹ یوان چین (حدود ۱۴۵ دلار آمریکا) تعیین شده است. البته در یک سری از شایعات به این نکته اشاره می‌شود که احتمال دارد قیمت گوشی هوشمند Meizu M5S تا ۱۲۹۹ یوان چین (حدود ۱۸۹ دلار آمریکا) افزایش یابد. باید در نظر داشته باشید این گوشی در سه مدل به بازار عرضه خواهد شد و دلیل اعلام قیمت‌های متفاوت در شایعات احتمالا به همین دلیل است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35563 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/11/21 تعداد مشاهده: 1935
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر