کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

چگونه توییتر از دیگر شبکه‌های اجتماعی شکست خورد

با این‌که دونالد ترامپ طی ماه‌های اخیر کمک زیادی به شبکه اجتماعی توییتر کرد و باعث شد تا در مباحث ملی از‌ آن نام برده شود؛ اما کسب‌وکاری که پشت این سرویس پیام‌رسان قرار دارد نتوانسته خود را همگام با این جریان پیش ببرد. این مسئله در گزارش مالی که روز پنج‌شنبه گذشته منتشر شد؛ نیز به‌خوبی دیده می‌شود.

به گزارش سافت گذر و به نقل ازمجله شبکه؛ وقتی این پلتفرم را با دیگر اپ‌های شبکه‌های اجتماعی مقایسه می‌کنید، بیشتر متوجه روند بسیار کند توییتر می‌شوید. در چارت زیر که توسط Statista تهیه شده؛ می‌بینید که این سرویس در سال‌های نخستین انتشار موفق به جذب صدها میلیون کاربر شد ولی طی دو سال گذشته آنها تنها موفق به جذب 31 میلیون کاربر فعال ماهانه شدند.

اما جهش فیسبوک در همین مدت؛ به‌طور چشمگیری سریع و بزرگ بوده است. شبکه اسنپ‌چت هم از این نظر توییتر را پشت سر گذاشته و با موفقیت به حرکت خود ادامه می‌دهد.

این روزها توییتر اصلا نمی‌تواند همان تأثیری که فیسبوک در اجتماع دارد را داشته باشد. از طرف دیگر به‌نظر می‌رسد که این روند کند و تا حدی نزولی برای مدت‌های طولانی ادامه خواهد داشت.

در گزارش سه ماهه چهارم که توسط توییتر برای سال گذشته میلادی منتشر شد؛ میزان درآمد این شبکه 717 میلیون دلار بوده در حالی‌که پیش‌بینی می‌شد این رقم به 740 میلیون دلار برسد.

تعداد کاربرهای فعال در ماه در این شبکه از 317 میلیون در مدت مشابه در سال 2015 به 319 میلیون در سال 2016 رسید.

توییتر هم‌چنان به حرکت خود به‌عنوان یک شرکت ضررده ادامه می‌دهد. گزارش‌ها حاکی از آن است که ضرر مالی این شرکت در بازه زمانی مورد بحث برابر با 167 میلیون و در کل سال مالی گذشته 457 میلیون دلار بوده است.

با نگاه به این چارت می‌بینید که توییتر به‌طور کامل از دیگر رقبای خود در این بخش عقب افتاده و آمار نشان‌دهنده یک سال فاجعه‌بار برای آن‌ها است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35612 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1395/11/24 تعداد مشاهده: 3637
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر