کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316113 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

سونی سومین تامین کننده باتری گلکسی اس 8

سامسونگ برای تولید باتری‌های مورد نیاز گوشی هوشمند گلکسی اس 8 شرکت سونی را به‌عنوان سومین تأمین‌کننده‌ی خود انتخاب کرد.

سونی سومین تامین کننده باتری گلکسی اس 8

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛ظاهراً سامسونگ در تلاش است تا تأمین‌کنندگان باتری‌های مورد نیاز برای گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار بعدی خود یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را تغییر دهد و این بار از شرکت‌هایی که ساخت باتری نوت ۷ را عهده‌دار بودند، استفاده نکند. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، سامسونگ SDI که از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی این غول کره‌ای است، یکی از تأمین‌کنندگان باتری‌های مورد نیاز برای گلکسی نوت ۷ بود که البته این بخش نتوانست از پس از تقاضای بالا برای تولید باتری‌های مورد نیاز  فبلت مورد اشاره برآید و به همین دلیل سامسونگ مجبور شد نقشه تولید باتری‌های مورد نظرش را تغییر دهد و از تأمین‌کنندگان دیگر نیز استفاده کند‌.

البته همه می‌دانیم چه اتفاقاتی برای گلکسی نوت ۷ رخ داد و در اینجا از تکرار مکررات خودداری می‌کنیم. حال به نظر می‌رسد سامسونگ از اشتباه خود درس گرفته و اقداماتی جهت بالا بردن امنیت باتری‌های خود انجام داده است که از جمله می‌توان به تست اشعه‌ی ایکس روی هر قطعه‌ی تولیدشده توسط تأمین‌کنندگان این شرکت اشاره کرد. وال‌استریت ژورنال در همین رابطه گزارشی منتشر کرده است که اعلام می‌دارد سامسونگ به دنبال یک تأمین‌کننده‌ی سوم برای تولید باتری‌های مورد نیاز پرچم‌داران بعدی خود است. پیش از این گفته می‌شد تأمین‌کننده‌ی سوم سامسونگ، شرکت موراتا (Murata) خواهد بود؛ اما حالا بر اساس گزارش وال‌استریت ژورنال، مشخص شده که این غول کره‌ای، شرکت سونی را بدین منظور انتخاب کرده است.

مدتی قبل، کمپانی سامسونگ بخش تولید باتری خود را به دلیل ضرردهی به شرکت موراتا فروخت؛ اما حالا این معامله تا قبل از ماه جولای به تعویق افتاده است و به همین دلیل سونی وظیفه ساخت باتری‌های مورد نیاز سامسونگ را بر عهده خواهد گرفت. ظاهرا سامسونگ به‌شدت تحت تأثیر کیفیت بالای باتری‌های لیتیوم-یونیِ تولیدشده توسط کمپانی ژاپنی قرار گرفته و به همین دلیل این شرکت را به‌عنوان سومین تأمین‌کننده‌ی باتری‌های پرچم‌داران بعدی خود انتخاب کرده است. البته باید این نکته را در نظر داشته باشیم که سونی یکی از کمپانی‌های پیشگام در زمینه‌ی تولید باتری‌های لیتیوم-یونی محسوب می‌شود. همچنین باید اشاره کنیم که دریافت یک سفارش بزرگ از جانب سامسونگ احتمالا نقطه‌ی آغاز بزرگی برای بخش تولید باتری‌ سونی خواهد بود تا از این پس این شرکت ژاپنی بتواند باتری‌های مورد نیاز دیگر کمپانی‌ها را نیز تأمین کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35639 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/11/30 تعداد مشاهده: 1772
اخبار مرتبط
سافت گذر