کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9179 | مشاهده و دانلود: 738885556 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/21 | اعضاء: 316579 | نظرات: 37901
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو گوشی هوشمند جدید لئیکو در سایت تنا رؤیت شدند

دو گوشی هوشمند جدید از لئیکو در سایت تنا قرار گرفته است که از نظر مشخصات سخت‌افزاری بسیار شبیه به یکدیگر هستند و تفاوت اصلی در درگاه سیم کارت این دستگاه‌ها است.

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛برخلاف سال گذشته، لئیکو در سال جدید میلادی فعالیت کمتری داشته است. البته فروش کم محصولات این کمپانی در سال گذشته می‌تواند علت این موضوع باشد. با این حال، امروز دو گوشی هوشمند از این کمپانی چینی در سایت تنا قرار گرفته است که از مشخصات نسبتا جالبی بهره می‌برند.

این دو گوشی هوشمند از شماره مدل‌های LEX656 و LEX659 استفاده می‌کنند. حدس زده می‌شود این دو گوشی هوشمند، درواقع دو مدل مختلف از یک محصول باشند. هردو گوشی هوشمند از نمایشگری با ابعاد ۵.۵ اینچی 1080p برخوردار هستند و از ابعاد ۱۵۲.۴ در ۷۵.۱ در ۷.۵ میلی‌متر به همراه ۱۶۸ گرم وزن بهره می‌برند. میزان ظرفیت باتری دو تلفن هوشمند جدید لئیکو نیز ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعت است.

گوشی هوشمندی که از شماره مدل LEX659 برخوردار است، با مشخصات سخت‌افزاری که شامل ۴ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو و پردازنده ۱۰ هسته‌ای با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز می‌شود، روانه بازار خواهد شد. همچنین به رنگ‌بندی این محصول نیز اشاره شده است که شامل رنگ‌های طلایی، قرمز، نقره‌ای، سفید، خاکستری و پنج رنگ دیگر می‌شود.

در پشت این گوشی هوشمند از ترکیب دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده است که البته مشابه طراحی آن را در تصاویر منتشرشده از محصولات قبلی لئیکو دیده بودیم که متأسفانه عرضه نشدند. دوربین جلوی گوشی ۸ مگاپیکسل و بدنه‌ی این محصول از جنس آلومینیوم است و اسکنر اثر انگشت در زیر دوربین پشت این تلفن هوشمند قرار دارد.

از تصاویر رندر شده‌ای که در سایت تنا قرار گرفته است می‌توان متوجه شد که دوربین پشت محصول جدید لئیکو دارای کمی برآمدگی است. در سمت راست این گوشی هوشمند می‌توان دکمه‌های پاور و راکر ولوم صدا را مشاهده کرد و درگاه سیم‌کارت نیز در سمت چپ آن تعبیه شده است.

گوشی هوشمند دوم که از شماره مدل LEX656 بهره می‌برد، شباهت ظاهری و سخت‌افزاری بسیاری به مدل دیگر دارد. البته در پشت این تلفن هوشمند نیز از ترکیب دوربین دوگانه استفاده شده است و تفاوت اصلی در درگاه سیم‌کارت است. LEX656 مدل تک سیم‌کارته و LEX659 مدل دو سیم‌کارته است.

هنوز مشخص نیست که چه زمانی قرار است لئیکو از تلفن‌های هوشمند جدیدش رونمایی و آن‌ها را به بازار عرضه کند. با این حال انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد انتشار اخبار بیشتری از این محصولات باشیم.

گوشی جدید لئیکو

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35722 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/12/07 تعداد مشاهده: 1955
سافت گذر