کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316362 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کنترلر نینتندو سوییچ در کنار مایکروویو، تلفن همراه و آکواریم به خوبی عمل نمی‌کند!

نینتندو به تازگی کنسول جدید نینتندو سوییچ را معرفی کرد، این کنسول امکانات جالبی دارد و توانست نظر منتقدین صنعت بازی را به خود جلب کند، اما از قرار معلوم کنترلر نینتندو سوییچ آنچنان که باید و شاید عملکرد خوبی ندارد و گفته می‌شود که کنترلر نینتندو سوییچ در کنار مایکروویو، تلفن همراه و آکواریم به خوبی عمل نمی‌کند!


به گزارش سافت گذر و به نقل ازفارنت؛ نینتندو همیشه در صنعت بازی‌‌های رایانه‌ای راه خود را رفته است و توانسته است دنیا و تجارت خاص خود را در این صنعت ایجاد کند. اکنون نیز شاهد عرضه کنسول جدیدی از نینتندو هستیم که نینتندو سوییچ نام گرفته است.

این کنسول به لحاظ فنی امکانات خوب و ویژه‌ای دارد، اما از قرار معلوم مهندسین نینتندو در ساخت کنترلر‌های نیتندو سوییچ دست گل به آب داد‌ه‌اند و این کنترلرها عملکرد خوبی در کنار مایکروویو، تلفن‌ همراه و آکواریوم ندارند.

جالب اینجاست که نینتندو نیز به این مشکل واقف است و فهرستی از تجهیزاتی که کنترلرهای Joy-Con کنسول نینتندو سوییچ با آنها مشکل دارد را منتشر کرده است. با کمال تعجب باید گفت در این فهرست شاهد حضور لوازم منزل مختلفی هستیم.

اسپیکرهای وایرلس‌، اکسس‌ پوینت‌های وایرلس، هدست وایرلس، چاپگرهای وایرلس، مایکروویو، تلفن‌های بی‌سیم، گوشی‌های همراه، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها، فلش‌ درایوها، هارد‌های اکسترنالی که از درگاه یو‌اس‌بی ۳ بهره می‌گیرند و آداپتورهای شبکه لَن از مواردی هستند که در ارتباط کنترلر Joy-Con با کنسول نینتندو سوییچ تداخل ایجاد می‌کنند.

از قرار معلوم کنسول نینتندو سوییچ هم کاملا نازک و نارنجی طراحی شده است و نباید این کنسول را در پشت تلویزیون، یا زیر اجسام فلزی و یا نزدیک آکواریوم قرار داد چرا که این اجسام باعث می‌شوند ارتباط کنسول نیتندو سوییچ با کنترلر‌های Joy-Con قطع شود.

با این حساب می‌توان گفت، نینتندو توقع دارد تا گیمرها تمامی لوازم منزل خود را کنار گذاشته و برای استفاده از کنسول نینتندو سوییچ در غار زندگی کنند تا در فراق تجهیزاتی که به آنها اشاره شد این کنسول به روی راحتی با کنترلر خود ارتباط برقرار کند.

البته در بایان به این نکته نیز باید اشاره کرد که مشکل تداخل در ارتباط کنترلرهای Joy-Con با کنسول نینتندو سوییچ با تجهیزاتی که به آنها اشاره شد خیلی هم جدی نیست و نیتندو خواسته است با انتشار این فهرست، جوانب احتیاط را در نظر بگیرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35842 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/12/16 تعداد مشاهده: 1569
سافت گذر