کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316281 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی چت‌های نابودشونده به وایبر اضافه شد

اپلیکیشن پیام‌رسان وایبر چیزی بیشتر از ۸۰۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد، اخیرا شاهد اضافه شدن ویژگی‌ جدیدی به چت‌ وایبر هستیم، این ویژگی که با نام چت نابود شونده از آن یاد می‌شود به حفظ بیشتر حریم کاربریِ کاربران کمک می‌کند.

به گزارش سافت گذر و به نقل ازفارنت؛وایبر برای کاربران ایرانی اپلیکیشن پیام‌رسان آشنایی است، این اپلیکیشن به یک‌باره در ایران مورد توجه کاربران قرار گرفت و دیری نپایید که مِهر وایبر از دل کاربران ایرانی رفت. در این بین بد نیست بدانید وایبر همچنان توانسته است به عنوان یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در سطح جهانی موقعیت خود را حفظ کند.

وایبر بیشتر از ۸۰۰ میلیون کاربر در دنیا دارد و بیشتر کاربران وایبر را آسیایی‌ها، ساکنین اروپا و مناطق شمالی آفریقا تشکیل می‌دهند. در این بین همان‌گونه که اشاره شد، وایبر برای حفظ بیشتر حریم خصوصی کاربران، قابلیت جالبی را با نام چت خصوصی ایجاد کرده است. به این ترتیب کاربرانی که با استفاده از چت خصوصی در وایبر به گفت و گو می‌پردازند پس از مدتی گفتگو‌های آنها در این چت به صورت خودکار نابود می‌شود.از طرف دیگر پیام‌های حاضر در قسمت چت مخفی قابل فوروارد شدن به سایر مخاطب‌ها نیستند. جالب اینجاست که در نسخه iOS وایبر اگر یکی از دو طرفین در حال چت خصوصی از صفحه‌نمایش گوشی خود عکس بگیرد، کاربر دیگر متوجه می‌شود!

امکان عدم قابلیت عکس‌برداری در چت‌ خصوصی در نسخه اندروید نیز یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که در وایبر شاهد آن هستیم. چت‌های خصوصی وایبر به صورت رمزگذاری شده بین دو کاربر منتقل می‌شود و برای محکم‌کاری، کاربر می‌تواند برای نمایش یا عدم نمایش چت‌های خصوصی رمز مشخصی را در وایبر تعریف کند.

به این ترتیب می‌توان گفت وایبر حفظ امنیت شخصی کاربران را واقعا جدی گرفته است و این ویژگی چت خصوصی وایبر را باید به فال نیک گرفت

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35901 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/12/22 تعداد مشاهده: 1370
کلید واژه ها: ,
سافت گذر