کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316353 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسل جدید تراشههای حافظه با نام RRAM عرضه میشود

يک شرکت تحقيقاتي تايواني اعلام کرد که از اين پس RRAM -Resistive RAM يا رم‌هاي مقاومتي مي‌توانند به عنوان يک تراشه حافظه‌اي جايگزين براي DRAM و حافظه‌هاي فلش NAND مورد استفاده قرار گيرند.

حافظه‌هاي DRAM مهم‌ترين حافظه‌هايي هستند که طي دهه‌هاي گذشته در کامپيوترها مورد استفاده قرار گرفته‌اند و به دليل توانايي در اجراي اطلاعات با سرعت بالا، از ارزش زيادي برخوردارند. حافظه‌هاي فلش NAND نيز از فناوري‌هاي جديد محسوب مي‌شوند که بازار آن با سرعت قابل‌ملاحظه‌اي رشد کرده است، زيرا اين امکان را به وجود آورده‌اند تا حجم زيادي از فايل‌هاي صوتي، عکس و ديگر اطلاعات در دستگاه‌ چندرسانه‌اي قابل‌حمل iPod، گوشي iPhone، دوربين‌هاي ديجيتالي و ديگر محصولات ذخيره شود.


محققان موسسه تحقيقات فناوري تايوان(ITRI) بر اين باورند که RRAM توانايي کامل خود را به اثبات رسانده و مي‌تواند طي سال‌هاي آتي به صورت گسترده وارد بازار شود.


"تساي مينگ-جين"(Tsai Ming-jinn) مدير تحقيقات مرکز فناوري نانوالکترونيک در موسسه ITRI توضيح داد: «ما هنوز در مراحل نخست توسعه اين فناوري به‌سر مي‌بريم. ما هم‌اکنون نمي‌توانيم به حافظه‌هاي DRAM اعتماد کامل داشته باشيم».
تاکنون بيشتر فعاليت‌هاي تحقيقاتي مبتکرانه روي تراشه‌هاي حافظه بر DRAM و حافظه‌هاي فلش NAND تمرکز داشته است، زيرا اين دو محصول توانسته‌اند به صورت گسترده بازار را در اختيار بگيرند. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوي مرکز iSuppli، ارزش بازار جهاني DRAM در سال گذشته به‌تنهايي 24 ميليارد دلار اعلام شد.


بايد توجه داشت که به‌طور معمول بيشتر تلاش‌ها براي بيرون کردن اين دو حافظه از بازار تاکنون با شکست مواجه شده است. براي مثال، حافظه‌هاي PRAM(Phase-change memory) يکي از بخش‌ها در دنياي تراشه‌هاي حافظه‌اي محسوب مي‌شوند که مرکز ITRI قصد دارد در سال جاري ميلادي تمرکز خود را بر آن‌ها کاهش دهد و ديگر براي توسعه و توليد آن تلاش نکند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 360 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1388/02/02 تعداد مشاهده: 1222
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر