کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316242 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خطر مرگ: هرگز هنگام خواب گوشی موبایل را کنارتان نگذارید

شما هم عادت دارید هنگام خواب گوشی کنارتان باشد؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است بهتر است به‌طور جدی به فکر ترک این عادت باشید. باز هم حادثه انفجار باتری اسمارت‌فون. اما این بار خبری از نوت ۷ نیست. باتری گوشی سامسونگ نوت ۴ بر فراز آسمان و داخل هواپیما منفجر شد.
یکی از مسافران پرواز داخلی چین گوشی خود را برای شارژ به برق وصل کرده بود. این گوشی حوالی ساعت ۴ صبح و درست در کنار یک دختر بچه ۵ ساله منفجر شد. به گزارش Guizhou Metropolitan Daily در اثر این انفجار دست‌ها؛ صورت و موی این دختر دچار سوختگی شد.

به همین دلیل؛ فعلا این دختر ۵ ساله به‌علت شدت سوختگی قادر به خوردن؛ صحبت کردن و یا حتی خوابیدن نیست. حتی والدین او می‌گویند ممکن است بعضی از جراحات تا آخر عمر باقی بمانند.

خطر مرگ: هرگز هنگام خواب گوشی موبایل را کنارتان نگذارید

«فنگ لینگ‌لینگ»؛ پدر این دختر به خبرنگاران محلی گفت که این گوشی ماه آگوست سال گذشته میلادی در منطقه Puding یعنی نزدیک به محل سکونت آن‌‌ها در Anshun به قیمت 390 دلار خریداری شد.

فروشنده به وی اطمینان خاطر داده بود که این گوشی اصل بوده و کوچک‌ترین مشکلی در زمینه ایمنی وجود ندارد.

اما سامسونگ برای مشخص کردن علت بروز این حادثه یکی از کارشناسان خود را برای بررسی گوشی فنگ به آنجا فرستاد و وی بعد از مشاهده دقیق این گوشی اذعان کرد که باتری داخل آن تقلبی است.

در پی این حادثه؛ غول کره‌ای تولید کننده اسمارت‌فون با انتشار یک بیانیه گفت: "ما نگران حال کسانی هستیم که آسیب دیده‌اند. از طرف دیگر؛ تماس‌هایی با خریدار گرفته شده تا علت واقعی این حادثه مورد تحقیق و بررسی قرار بگیرد."
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36002 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1395/12/27 تعداد مشاهده: 1580
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر