کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل امسال از سه گوشی هوشمند رونمایی می‌کند

طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا گوگل قصد دارد که در سال 2017 از سه گوشی هوشمند رونمایی کند. بنابراین جایگزین‌های گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال تنها محصولاتی نیستند که امسال شاهد رونمایی آن‌ها از سوی گوگل خواهیم بود. گفته می‌شود که محصول سوم از نظر ابعاد و نمایشگر از دو گوشی نام برده شده بزرگ‌تر است! با سایت شبکه همراه باشید.
گوگل در اکتبر سال 2016 به صورت رسمی دو گوشی هوشمند گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال را رونمایی کرد. علیرغم اینکه گوگل در تولید این محصولات از شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی کمک گرفته، مدعی است که این دو گوشی محصولات اختصاصی خودش هستند و توسط خود گوگل تولید شده‌اند. گوگل همچنین به طور مستقیم این دو اسمارت‌فون را مورد پشتیبانی پس از فروش قرار می‌دهد و امکانات خاصی را هم در اختیار کاربران آن‌ها قرار داده است.


حال که وارد سال 2017 شدیم، شایعات زیادی در مورد احتمال معرفی نسخه‌های جایگزین گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال منتشر شده است. احتمال معرفی پیکسل‌های جدید گوگل تقریبا قطعی است. طبق گزارش‌های پیشین گفته شده که دو نسخه جدید پیکسل‌های این شرکت به ترتیب با اسم رمز "Walleye" و "Muskie" شناخته می‌شود. این دو لقب به ترتیب برای گوگل پیکسل 2017 و گوگل پیکسل ایکس ال 2017 خواهند. حال و بر اساس تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، به نظر می‌رسد که علاوه بر این دو محصول، گوگل قصد دارد از یک اسمارت‌فون سوم هم رونمایی کند!


به گزارش اندرویدهدلایتز، گوشی سومی که گوگلی روی طراحی آن کار می‌کند با اسم رمز "Taimen" شناخته می‌شود. این گوشی هوشمند با پیکسل‌های گوگل تفاوت دارد و اشاره شده که محصولی متفاوت نسبت به پیکسل‌های گوگل است.همچنین گفته شده که این گوشی در مقایسه به دو گوشی نام برده شده از صفحه نمایش و ابعاد بزرگ‌تری بهره می‌برد، اما با این حال زیرشاخه‌ای از اسمارت‌فون‌ها محسوب می‌شود. پس تصور اینکه اسم رمز "Taimen" شاید مربوط به یک لپ‌تاپ یا کروم‌بوک باشد کاملا رد می‌شود!

بنابراین ما پیش‌بینی می‌کنیم که گوگل در سال جاری علاوه بر دو نسخه جدید گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال از یک فبلت جدید هم پرده‌برداری کند که با اسم رمز "Taimen" شناخته می‌شود. شاید این فبلت به صفحه نمایشی 6 اینچی مجهز شود و سری محصولات جدیدی را در تولیدات گوگل ایجاد نماید. 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36003 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1395/12/27 تعداد مشاهده: 1952
کلید واژه ها: ,
سافت گذر