کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316281 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گلکسی S8، برخی از ویژگی‌های سونی را داراست

به گزارش سافت‌گذر، S8، می‌تواند حرکات آهسته را در هر فیلمی که با آن ذخیره می‌شود، نشان دهد. به علاوه، این گوشی می‌تواند در یک ثانیه حدود 1000 فریم در تصاویر ذخیره کند. قابلیتی که پیش از این در سونی اکسپریا XZ و XZs قرار بود وجود داشته باشد.


سونی اپل گلکسیS8


وجود چنين قابليت‌هایی برای گوشی‌های سامسونگ لازم بود زیرا با این تکنولوژی می‌توان ویدیوهای فوق‌العاده باکیفیتی ذخیره نمود.

ویژگی جذاب دیگری که برای گلکسی S8 برشمرده‌اند این است که این گوشی از سنسورهای متفاوتی در گوشی‌های خود بهره خواهد برد و البته کاربرد برخی از این سنسورها نیز با سنسورهای موجود در سونی کاملاً متفاوت است.

به نظر می‌رسد سامسونگ از قدرت رم گوشی در دوربین استفاده کرده است تا این قابلیت‌های اشاره شده به راحتی مورد استفاده قرار گرفته و تصاویر و ویدیوهای با کیفیتی سیو شوند.

حالا نوبت به آیفون است

منابع مختلف بیان کرده‌اند که اپل می‌تواند در یک ثانیه بین 120 تا 240 فریم در تصاویر داشته باشد که در مقابل 1000 فریم S8 رقم ناچيزی است. هم‌چنین گلکسی S8 می‌تواند تصاویر فول اچ‌دی را 7برابر سریع‌تر از دیگر رقبا انجام دهد.


منبع: techradar.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36004 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت‌گذر تاریخ خبر: 1395/12/28 تعداد مشاهده: 2174
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر