کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316337 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصاویری از پنل جلوی شیائومی می 6 منتشر شد

تصاویر جدیدی از پنل جلوی شیائومی می 6 منتشر شده است که طراحی این محصول را نمایان می‌کنمد.

تصاویری از پنل جلوی شیائومی می 6 منتشر شد

هرچه به زمان رونمایی از شیائومی می 6 نزدیک‌تر می‌شویم، شاهد انتشار اخبار و شایعات بیشتری از این گوشی هوشمند هستیم. طبق گفته‌های مدیرعامل کمپانی شیائومی، لی ژون، محصول جدید این کمپانی در ماه آوریل رونمایی می‌شود.

این بار شاهد انتشار تصاویری هستیم که در آن می‌‌توان پنل جلوی شیائومی می 6 را در رنگ‌بندی‌ سیاه و سفید مشاهده کرد. به‌لطف این تصاویر می‌توانیم اطلاعات جالبی در مورد پرچم‌دار جدید شیائومی به دست آوریم. یکی از نکاتی که می‌توان مشاهده کرد، استفاده نکردن از طراحی می میکس در شیائومی می 6 است. همچنین نرخ نمایشگر به بدنه در می 6 بالا نخواهد بود؛ اما در لبه‌ها حاشیه بسیار کمی وجود خواهد داشت.

در بالای پنل می‌توان جایی را مشاهده کرد که به احتمال زیاد برای اسکنر عنبیه تعبیه شده است. در کنار آن، جایگاهی نیز برای دوربین جلو و OIS قابل مشاهده است.

نکته دیگری که در پنل به چشم می‌آید، ابعاد دکمه خانه است که نسبت به می 5 اس بزرگ‌تر است. انتظار می‌رود در شیائومی می 6 از اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک استفاده شود. مشابه این سنسور در شیائومی می 5 اس یافت می‌شود, اما آنچه در می 6 به کار رفته است از سرعت بالاتری بهره می‌برد.

در پشت شیائومی می 6 از دوربین دوگانه استفاده شده است و طراحی منحنی دارد. از دیگر اطلاعاتی که در مورد می 6 می‌دانیم، مقاومت در برابر نفوذ آب و حذف جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است. در حال حاضر می‌توانیم مطمئن باشیم که می 6 در رنگ‌بندی‌ سفید و سیاه عرضه خواهد شد. با این حال، می‌شود حدس زد که شیائومی می 6 در رنگ‌های دیگری نیز عرضه خواهد شد.
پنل جلوی شیائومی می 6

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36182 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/01/15 تعداد مشاهده: 1173
کلید واژه ها: ,
سافت گذر