کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316283 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نگاهی به سرویسهای غیر حضوری مخابرات

امروزه فراگير شدن وسايل ارتباط جمعي باعث آسان شدن كارها شده‌ است. شايد اگر بگوييم كه اين روزها بدون تلفن چه از نوع ثابت يا سيارش كاري از كار پيش نمي‌رود، اغراق نباشد؛

اما استفاده روز افزون از همين وسايل ارتباطي در كنار مزاياي بي‌شماري كه براي كاربرانش فراهم مي‌كند، مشكلات و دردسرهايي هم به دنبال دارد. مشكلاتي كه گاهي اوقات و به خصوص در آخرين روزهاي ماه مي‌تواند براي مشترك كلافه كننده نيز باشد. پرداخت قبوض تلفن، مشكلات غير قابل پيش‌بيني خطوط تلفن، عدم پرداخت قبوض و قطعي خط كه تنها با ارائه قبض پرداخت شده توسط مالك حقيقي خط قابل رفع است، شايد از بديهي‌ترين اين مشكلات باشد؛ اما فراگير شدن خدمات اينترنتي از يك سو و الكترونيكي شدن خدمات دولتي (هر چند با حركتي لاك‌پشتي) از سوي ديگر باعث شده مشكلاتي از اين دست براي كاربراني كه وقت براي آنها كالايي گران‌بها به حساب مي‌آيد تا حدودي مرتفع شود.

مخابرات تهران و خدمات الكترونيكي
از آنجايي که همواره يکي از مهم‌ترين علل تردد مشترکان تلفن ثابت به مراکز مخابراتي و بانک‌ها، دريافت فهرست مکالمات، صورتحساب، قبوض المثني و نيز پرداخت وجوه قبوض بوده است، شركت مخابرات استان تهران از سال 84 سرويس پيام رسان (1818) را راه‌اندازي كرده است كه با استفاده از آن، مشترکان مي‌توانند علاوه بر پرداخت غيرحضوري هزينه قبوض، از وضعيت ريزمکالمات و صورتحساب خود به شکل شنيداري يا به صورت نمابر آگاه شوند.

در كنار روش‌هاي فوق دسترسي اينترنتي به ريزمكالمات و پرداخت اينترنتي قبوض و نيز اعلام مشكلات از طريق اينترنت سرويس‌هاي الكترونيكي است كه براي كاربران تهراني فراهم شده است.


قابليت‌هاي 1818
از جمله امكاناتي كه سرويس 1818 براي سهولت كار كابران فراهم آورده است، عبارتند از: امکان پرداخت صورتحساب براي دارندگان کارت‌هاي شبکه شتاب، با ارائه رمز دوم کارت و بدون نياز به قبض.

اعلام عدم بدهي مشترک بلافاصله پس از پرداخت توسط وي (پيش از اين، اين اعلام چند روز پس از پرداخت صورت مي‌گرفت)، پخش صوتي اطلاعات مندرج روي صورتحساب، پخش صوتي ريزمکالمات بين شهري، بين‌الملل و تماس‌هاي انجام شده از تلفن ثابت به همراه، ارسال ريزمکالمات ميان دوره و آخرين دوره مشترک به نمابر وي، اعلام کارکرد ميان دوره علي‌الحساب مشترک و اعلام صورتحساب آخرين دوره و نيز دوره‌هاي قبل (تا 6 دوره).
با استفاده از اين سرويس هم مي‌توان از وضعيت صورتحساب و ريزمکالمات اطلاع يافت و هم مي‌توان نسبت به پرداخت وجه قبض اقدام کرد. براي انجام اين كار مشترك بايد پس از تماس با شماره 1818 بعد از شنيدن پيام سيستم شماره تلفن خود را وارد کرده و کليد # را فشار دهيد. در اين هنگام شماره مورد نظر مشترك توسط سيستم 1818، تکرار و نهايتا تاييد شده و درصورت تاييد نهايي شماره وارد شده توسط مشترك مبلغ بدهي اعلام مي‌شود.

در ادامه اعلام مي‌شود که براي پرداخت صورتحساب، عدد (1) و براي دريافت ريزمکالمات و ساير خدمات، عدد (2) شماره‌گيري شود. براي پرداخت صورتحساب قبض، پس از شماره‌گيري عدد (1) که در پيام اعلام شده بود، بايد شماره کارت شتاب را وارد کرده و سپس کليد # را فشار داده شود در اين هنگام رمز دوم توسط سيستم درخواست مي‌شود. نكته قابل توجه در اين مرحله آن است كه فعال کردن رمز دوم از طريق دستگاه‌هاي خودپرداز بانک (ATM) مقدور است و اين رمز فقط براي اين‌گونه پرداخت‌ها و نيز پرداخت اينترنتي قبوض فعال مي‌شود. پس از ورود رمز دوم سيستم اعلام مي‌کند که شما قبض را پرداخت کرده‌ايد. در اين هنگام پس از پرداخت، يك شماره رهگيري به مشترک اعلام مي‌شود که در صورت اعلام بدهي يا هرگونه مشکل در دوره‌هاي بعدي، مي‌توان با استفاده از اين شماره، موضوع را پيگيري کرد.

چنانچه مشترک براي اطلاع از وضعيت ريزمکالمات و صورتحساب تلفن خود، با سيستم تماس بگيرد و اطلاعات همان تلفن را بخواهد، نيازي به وارد کردن رمز عبور نيست؛ اما در غير اين صورت مشترک بايد نسبت به دريافت يک عدد پنج رقمي به عنوان رمز عبور از مرکز مخابراتي اقدام کند. اين دريافت اطلاعات از طريق نمابر نيز امکان‌پذير است. (دريافت اطلاعات از طريق نمابر نيز نياز به رمز عبور دارد).

گفتني است در اين سيستم درصورتي که مشترک بدهي نداشته باشد، هيچگونه پيامي جهت پرداخت، پخش نمي‌شود؛ ولي براي دريافت ريزمکالمات، پيام‌رساني ادامه مي‌يابد.
تمامي مشتركين حقيقي و حقوقي تلفن ثابت مي‌توانند بدون نياز به رمز از طريق خط تلفن خود و فقط براي همان خط اقدام به دريافت صورت حساب ريزمكالمات به‌صورت شنيداري کنند.

براي دريافت ريزمكالمات از طريق فاكس يا از طريق تلفن ديگري (غيرازخط خود) بايد به مركز مخابراتي منطقه خود مراجعه و يك کد 5 رقمي (فقط عدد) دريافت کنند.
تلفن‌هايي كه caller ID ارسال نمي‌نمايند (اعم از دورشوال يا اينكه بنا به دلايلي ارسال Caller ID آنها بسته شده) نمي‌توانند از سرويس 1818 استفاده نمايند.


ريزمكالمات اينترنتي
در كنار دريافت ريزمكالمات از طريق نمابر اين امكان نيز براي مشتركان تهراني وجود دارد كه از ريز مكالمات خود به وسيله اينترنت نيز آگاه شوند. براي اين كار مشتركان تلفن ثابت كه خود مالك حقيقي خط هستند با در دست داشتن مدارك شناسايي معتبر بايد به مراكز مخابراتي مناطق خود مراجعه و يك رمز اينترنتي 8 حرفي دريافت كنند. پس از دريافت اين رمز مشتركان مي‌توانند با ورود به آدرس اينترنتي www.phone.tct.ir و وارد كردن شماره خود به عنوان نام كاربري و رمز عبور، فهرست مكالمات و صورتحساب خود را مشاهد كنند.
علاوه بر روش‌هاي فوق، كاربران تلفن ثابت در تهران مي‌توانند با استفاده از دستگاه‌هاي خود پرداز (ATM) يا سرويس SMS كه توسط برخي از بانك‌ها ارائه مي‌شود، براي پرداخت غيرحضوري قبوض خود استفاده كنند.


118 اينترنتي
تا پيش از اين براي دريافت شماره تلفن مراكز خاص مشتركان تلفن ثابت در تهران مي‌توانستند با تماس با شماره118 اطلاعات مورد نظر خود را دريافت كنند. علاوه بر اين امكان، كاربران اينترنتي نيز مي‌توانند با مراجعه به سايت www.118.tct.ir شماره تلفن مورد نظر خود را دريافت كنند. در اين سايت علاوه بر امكان جست‌وجوي شماره‌هاي حقوقي اين امكان نيز براي كاربران فراهم شده است كه با وارد كردن نام و نام خانوادگي مشترك مورد نظر خود از شماره تلفن آن مطلع شوند.


17 اينترنتي
اگر تا به حال شماره تلفن شما دچار خرابي شده باشد، حتما مي‌دانيد كه براي اعلام خرابي تلفن بايد با شماره 17 تماس بگيريد. اين بار با مراجعه به آدرس اينترنتي www.17.tct.ir/117Internet مي‌توانيد شماره تلفن خطي را كه مشكل دارد، براي بررسي و رفع خرابي وارد كنيد.


شبكه IN

علاوه بر ارائه خدمات فوق شركت مخابرات استان تهران از سال گذشته خدمات شبكه هوشمند IN را براي مشتركان خود فراهم آورده است.

شبكه هوشمند تجهيزاتي سخت‌افزاري، نرم‌افزاري است كه مشترك مي‌تواند با استفاده از ساده‌ترين و قديمي‌ترين امكانات كه عبارت از يك گوشي تلفن است، از سرويس‌هاي اين شبكه بهره‌برداري كند. اين شبكه قادر است انواع مختلفي از سرويس‌هاي جديد و فراتر از آنچه تاكنون مخابرات ارائه داده، در حداقل زمان عرضه كند. ايجاد ارتباط بهتر و سريع‌تر، از مهم‌ترين ويژگي‌هاي سرويس‌هاي اين شبكه است. سرويس‌هايي همچون مكالمه اعتباري، مكالمه رايگان، شماره اختصاصي، شماره فراگير، مشاوره تلفني، نظرسنجي تلفني، انتقال شماره و پست صوتي از جمله امكانات ارائه شده توسط اين شبكه است.
مكالمه رايگان (Phone Free) كه از جمله سرويس‌هاي شبكه هوشمند است اين امكان را به مشتركان تجاري مي‌دهد كه هزينه مكالمات دريافتي به عهده او باشد. موسسات و مشاغل تجاري و خدماتي كه فعاليت آنان براساس دريافت سفارش از مشتريان است، مي‌توانند از مزاياي اين سرويس بهره‌مند شوند.

همچنين شماره اختصاصي نيز از ديگر امكانات اين شبكه است كه متقاضي اين سرويس با دريافت يك شماره از شبكه هوشمند از امكانات يك خط تلفن با قابليت‌هاي بيشتري برخوردار مي‌شود. مزيت عمده اين سرويس در دسترس بودن اشخاص، مشابه تلفن همراه با هزينه‌هاي بسيار نازل‌تر است.

مشترك اين سرويس مي‌تواند در هر لحظه و در هر مكان شماره تلفني را به شبكه هوشمند معرفي كند و بعد از آن تماس‌گيرندگان با شماره شبكه هوشمند به تلفن‌هاي معرفي‌شده هدايت مي‌شوند. اشخاصي كه داراي شماره تلفن‌هاي متعدد (محل كار، منزل و ...) مي‌باشند و يا كساني كه مكان ثابتي را در اختيار ندارند (مستاجران، بازرگانان، دانشجويان و...) عمده‌ترين كاربران اين سرويس هستند.

مشتركان تهراني مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد سرويس‌هاي اينترنتي و هوشمند با واحد ارتباط مردمي شركت مخابرات استان تهران (190) و يا به سايت اينترنتي شركت به نشاني www.tct.ir مراجعه كنند
.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 363 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1388/02/02 تعداد مشاهده: 1531
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر