کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316141 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هواوی از برد Hikey 960 برای اندروید رونمایی کرد

برد هواوی با نام Hikey 960 برای اندروید معرفی شد. این برد از تراشه‌ی کرین ۹۶۰ بهره می‌برد و حافظه‌ی رم آن ۳ گیگابایت است. 

هواوی از برد Hikey 960 برای اندروید رونمایی کرد

بردهای رزبری‌ پای برای علاقه‌مندان به حوزه‌ی تکنولوژی، محصولاتی بسیار جذاب هستند. می‌توان از این نوع بردها در تولید دستگاه‌های مختلف بهره گرفت یا در تکمیل پروژه‌های گوناگون استفاده کرد و تنها محدودیتی که در این بین وجود دارد، مشخصات سخت‌افزاری این بردهای رایانه‌ای است. اگر به دنبال بردهایی قدرتمندتر از رزبری‌ پای هستید، شاید برد جدید Hikey 960 هواوی بهترین گزینه‌ی موجود برای شما باشد. ابن برد با همکاری هواوی و گوگل تولید شده است.

در واقع کمپانی هواوی برای ساخت Hikey 960 با شرکت‌های گوگل، آرم، آرچرمایند و LeMaker همکاری کرده است. می‌توان از این برد به‌عنوان پلتفرمی برای اجرای اندروید یا ابزاری برای توسعه‌ی نرم‌افزار و درایورهای این سیستم‌عامل بهره گرفت.

باید اشاره کنیم که امکان استفاده از برد جدید رایانه‌ای هواوی در طیف وسیعی از محصولات مرتبط با حوزه‌ی فناوری از جمله پهپاد، ربات‌ و دستگاه‌های هوشمند دیگر وجود دارد. درهرصورت هدف اصلی این برد ارائه‌ی امکانات یک رایانه‌ی اندروید یا ارائه‌ی ابزاری به‌منظور کد نویسی و تست اپلیکیشن‌ توسط توسعه‌دهندگان است. این برد از تراشه‌ی کرین ۹۶۰ هواوی بهره می‌برد و حافظه‌ی رم آن ۳ گیگابایت و از نوع LPDDR4 است. حافظه‌ی داخلی Hikey 960 نیز ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است.

وظیفه‌ی انجام پردازش‌های گرافیکی در برد مورد بحث بر عهده‌ی Mali-G71 است. این چیپ گرافیکی از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند؛ اما تنها پورت گرافیکی که بر روی برد Hikey 960 تعبیه شده، HDMI 1.2a است که برای  گرفتن خروجی با کیفیت ۱۰۸۰p کاربرد دارد. از دیگر مشخصات فنی برد رایانه‌ای جدید هواوی می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث نسخه‌ی ۴.۱، وای‌فای 802.11 b/g/n/ac و یک اسلات PCIe m.2 اشاره کرد.

برد Hikey 960 از اوایل ماه آینده و با قیمت ۲۳۹ دلار در ایالات متحده‌ی آمریکا، اروپا و ژاپن به فروش خواهد رسید. لازم به ذکر است که در آینده پشتیبانی از چند نسخه‌ی لینوکس نیز به برد مورد بحث اضافه خواهد شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36548 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/02/08 تعداد مشاهده: 1558
کلید واژه ها: , ,
اخبار مرتبط
سافت گذر