کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316151 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ال جی جی 6 در ایران رونمایی شد

شرکت ال‌جی امروز با برگزاری مراسمی، از گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ در ایران رونمایی کرد.

ال جی جی 6 در ایران رونمایی شد

شرکت ال‌جی با همکاری مدیا پردازش، نماینده‌ی رسمی فروش محصولات این شرکت در ایران، امروز طی مراسمی از گوشی هوشمند ال‌جی جی 6 در کشورمان رونمایی کرد. ال‌جی این گوشی را پیش از این در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ معرفی کرده بود.


ال‌جی یکی از مهم‌ترین خواسته‌های کاربران را داشتن گوشی هوشمندی با ابعاد کوچک و در عین حال نمایشگر بزرگ می‌داند؛ کره‌ای‌ها برای عملی کردن این خواسته، فناوری جدیدی موسوم به FullVision توسعه داده‌اند که به لطف آن، نسبت نمایشگر ۵.۷ اینچی این گوشی از حالت ۱۶:۹ مرسوم به ۱۸:۹ تغییر پیدا کرده است. این تغییر نسبت باعث می‌شود تا نمایشگر، ۱۳ درصد محتوای بیشتری به نمایش بگذارد.

نسبت تصویر ۱۸:۹ فضای بیشتری نیز برای مالتی‌تسکینگ و اجرای هم‌زمان اپلیکیشن‌ها در اختیار کاربر می‌گذارد؛ ضمن اینکه در نسخه‌ی ۶.۰ رابط کاربری ال‌جی سعی شده است با تقسیم محیط نرم‌افزار به دو مربع با نسبت ۱:۱، از فضای اضافه‌ی به‌ وجود آمده، بیشترین استفاده صورت بگیرد. به گفته‌ی سخنگوی ال‌جی، در گوشی‌هایی با نمایشگر خمیده، میزان لمس تصادفی نمایشگر چهار برابر گوشی‌هایی با نمایشگر مسطح است؛ از این رو کمپانی یادشده ترجیح داده است جی ۶ را با نمایشگری مسطح روانه‌ی بازار کند. 


ال‌جی مدعی است که که برای بهینه‌سازی هرچه بهتر ابعاد جی ۶، تحقیقات زیادی زیر نظر دکتر اندریس فریوالدس از دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا صورت گرفته و آزمایش‌های مختلفی در سناریوهای متفاوت، مانند استفاده از گوشی حین قدم زدن، ایستادن و دراز کشیدن، انجام شده است تا بدین‌ ترتیب، کار با گوشی با یک دست به‌سادگی صورت گیرد. ال‌جی با کاهش حاشیه‌های نمایشگر پهنای گوشی را نیز به میزان زیادی کاهش داده است.

ال‌جی جی ۶  در مقابل آب و گردوغبار مقاوم است و ال‌جی موفق به کسب گواهی IP68 برای این گوشی شده است. کره‌ای‌ها ادعا می‌کنند پرچم‌دار جدیدشان توانسته است ۱۶ تست مختلف نظامی 810G را با موفقیت پشت سر بگذارد و از این رو می‌تواند در شرایط سخت، مانند افتادن تصادفی گوشی، کاملا قابل اطمینان باشد. ال‌جی یکی از دلایل مقاومت بالای جی ۶ را گرد بودن گوشی‌های نمایشگر می‌داند که باعث کاهش تمرکز تنش در آن نقاط می‌شود.


سخنگوی ال‌جی خاطرنشان کرد که دو نمونه از قطعات گوشی که حرارت بالایی تولید می‌کنند، پردازنده و درایور LCD آن هستند که در بسیاری از گوشی‌های هوشمند در کنار هم قرار می‌گیرند؛ اما این قطعات در جی ۶ به ترتیب به بالا و پایین نمایشگر انتقال یافته و یک سیستم خنک‌کننده‌ی Heat Pipe‌ نیز برای پردازنده در نظر گرفته شده است که با انتقال حرارت تولیدی پردازنده به فریم گوشی، از میران تمرکز حرارت می‌کاهد.

ال‌جی ظرفیت باتری پرچم‌دار جدید خود را با ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت افزایش نسبت به نسل گذشته، به ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت رسانده و در توسعه‌ی این باتری، صفحه‌ی بین الکترولیت‌ها را به گونه‌ای طراحی کرده است تا مشکلاتی از قبیل آتش گرفتن باتری، برای جی ۶ پیش نیاید.

سخنگوی ال‌جی با ارائه‌ی آماری در ارتباط با نوع استفاده‌ی کاربران از گوشی هوشمندشان، اعلام کرد که کاربرد گوشی هوشمند برای حدود ۶۰ درصد از کاربران، مورادی مانند وب‌گردی، گشت‌و‌گذار در شبکه‌های اجتماعی، عکاسی و تماشای ویدیو است و در حالت کلی، گوشی هوشمند برای آن‌ها جنبه‌ی سرگرمی دارد؛ از این رو ال‌جی سعی داشته است با قابلیت‌هایی مانند نمایشگر عریض ۵.۷ اینچی، دوربین دوگانه با زاویه‌ی دید گسترده و سخت افزار قدرتمند، توجه این طیف از کاربران را به ال‌جی جی ۶ جلب کند.

رونمایی ال جی جی 6 در ایران

یانگ سیک کیم، مدیر محصول بخش موبایل ال‌جی الکترونیکس در ایران نیز با اذعان به ناموفق بودن پرچم‌دار پیشین این شرکت، جی ۶ را گوشی خاصی نامید که می‌تواند با ویژگی‌هایی مانند دوربین دوگانه، نمایشگر FullVision و بدنه‌ی زیبا و مقاوم، نظر کاربران را به خود جلب کند.

فروش ال جی جی ۶ با قیمت حدود ۲.۴ میلیون تومان به همراه هدیه‌ی کاور و حافظه‌ی خارجی شروع شده است. 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36552 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/02/08 تعداد مشاهده: 1489
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر