کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316238 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کوالکام: با شبکه‌ های LTE موجود می‌توان پهپادها را کنترل کرد

کوالکام با انتشار نتایج تحقیقات خود، اعلام کرده است که با استفاده از شبکه‌های LTE کنونی می‌توان پهپادها را در ارتفاع ۱۲۲ متری از سطح زمین کنترل کرد.

کوالکام: با شبکه‌ های LTE موجود می‌توان پهپادها را کنترل کرد

امکان اتصال پهپاد‌ به شبکه‌‌ی اینترنت در کاربردهایی نظیر ارسال بسته‌ با استفاده از پهپاد، استریم زنده‌ی ویدیو و ارتباط با سایر پهپادها امری بسیار ضروری است؛ چراکه برای مثال در زمان ارسال بسته‌ باید پهپاد را رهگیری کرد و از رسیدن بسته به دست خریدار اطمینان حاصل کرد. استفاده از شبکه‌های مخابراتی LTE یکی از راه‌هایی است که به کمک از آن می‌توان پهپاد را مورد استفاده قرار داد؛ اما زمانی که پهپاد در ارتفاع بالا پرواز می‌کند، تا چه اندازه می‌توان آن را کنترل کرد؟ کوالکام پاسخ این سؤال را داده است. بر اساس تحقیقات انجام‌شده توسط این کمپانی، آزمایش صورت گرفته با بهره‌گیری از پهپادهایی که از طریق LTE به یکدیگر متصل شده‌اند، نشان از این دارد که شبکه‌های کنونی قابلیت کنترل پهپاد را در اختیار کاربران و اپراتورها قرار می‌دهند.

کوالکام آزمایشی ترتیب داده است که در آن بیش از ۱۰۰۰ پرواز صورت گرفته و بر این اساس، مشخص شده است که شبکه‌های ارتباطی کنونی را می‌توان برای کنترل پهپاد مورد استفاده قرار داد. اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارند که پهپادها همچنان می‌توانند در ارتفاع ۱۲۰ متری سیگنال قدرتمندی دریافت کنند، حال آنکه دامنه‌ی تحت پوششی که در آن قرار دارند نیز قابل قبول است. در واقع پهپادها به‌نوعی در مقایسه با گوشی‌های هوشمند که هر روز از آن‌ها در دامنه‌ی شبکه‌های LTE استفاده می‌کنیم، دارای یک برتری هستند و آن، نبود نیاز به تغییر آنتن یا ایستگاه‌های ارتباطی زمینی است.

البته کوالکام به نتایج به‌دست‌آمده راضی نیست و در نظر دارد تغییراتی نیز به‌منظور بهبود هر چه بیشتر سیستم ایجاد کند. این تغییرات شامل کاهش تداخل در یک ارتفاع مشخص و همچنین تقویت سیگنال برای پشتیبانی از تعداد بیشتر پهپاد به‌صورت هم‌زمان است. همچنین کوالکام در نظر دارد با بهبود‌های نرم‌افزاری و ایجاد الگوریتم‌هایی، فرایند انتخاب قوی‌ترین آنتن از نظر سیگنال را بهبود ببخشد. باید دید تحقیقات کوالکام به کجا ختم خواهد شد و آیا ارتباط پهپاد با شبکه‌های LTE رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت یا خیر؟
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36746 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/02/19 تعداد مشاهده: 898
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر