کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه تم‌ های دسکتاپ را در ویندوز ۱۰ نصب کنیم

در این مقاله با نحوه‌ی انتخاب تم دسکتاپ و تنظیمات مربوط به آن در ویندوز ۱۰ آشنا می‌شوید.

چگونه تم‌ های دسکتاپ را در ویندوز ۱۰ نصب کنیم

تولیدکنندگان نسخه‌ی به‌روزرسانی شده‌ی ویندوز ۱۰، تم‌های آن را در ویندوز استور اضافه کردند. این کار موجب شد کاربران بتوانند به‌راحتی دسکتاپ خود را با استفاده از بک‌گراندها، صداها و رنگ‌ها به‌دلخواه خود ویرایش کنند. این‌ها همان تم‌هایی هستند که در ویندوز ۷ نیز به‌صورت اورجینال قرار داشتند.

چگونه برای دسکتاپ تم انتخاب کنیم؟
برای انتخاب تم مورد نظر خود مسیر زیر را طی کنید:

Settings --> Personalization --> Themes to view your installed themes

در زیر قسمت «Apply a theme»، تم‌های مختلف نصب‌شده‌ای را که می‌توانید انتخاب کنید، مشاهده خواهید کرد و با کلیک روی «Get more themes in the Store» لیستی از تم‌های موجود در Store application خواهید دید.

How to Choose a Desktop Theme
در زمان راه‌اندازی Creators Update، حدود ۱۷۴ تم در استور به‌صورت رایگان قابل دسترسی است. با کلیک روی هر تم، صفحه‌ی مربوط به آن باز می‌شود و می‌توانید جزییات آن را مشاهده کنید.

How to Choose a Desktop Theme
برای دانلود تم دلخواه خود، در صفحه‌ی مربوط به آن، روی دکمه‌ی «Get» کلیک کنید.

How to Choose a Desktop Theme
ویندوز آن تم را از استور دانلود می‌کند و در لیست تم‌های نصب‌شده در Settings app قرار می‌دهد و شما با انتخاب آن می‌توانید از تم استفاده کنید.

How to Choose a Desktop Theme
چگونه Desktop Theme خود را سفارشی کنیم؟
تم‌ها می‌توانند شامل چند عنصر اصلی باشند؛ یک یا چند تصویر زمینه، یک رنگ، مجموعه‌ای از صداها و مجموعه‌ای از نشانگر‌های مربوط به شکل ماوس. در عمل، متوجه خواهید شد که بیشتر تم‌ها از یک اسلایدشو و یک رنگ، برای تصاویر پس‌زمینه استفاده می‌کنند. در این تم‌ها صدا و تصویر نشانگر ماوس اعمال نخواهد شد و شما باید به‌صورت جداگانه و با استفاده از «Windows Default» و «Windows Aero» صداها و تصویر نشانگر ماوس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

با کلیک روی «Background» ،«Color» ،«Sounds» و «Mouse cursor» می‌توانید گزینه‌های موجود در قسمت‌های مختلف تم‌ها را مشاهده و ویرایش کنید. در ادامه به بررسی تک‌تک قسمت‌ها می‌پردازیم.

How to Customize Your Desktop Theme
شما می‌توانید تصویر زمینه‌ی خود را با کلیک روی «Background» ویرایش کنید. بیشتر تم‌ها از چند تصویر برای پس‌زمینه استفاده می‌کنند که به‌صورت اسلایدشو نمایش می‌یابند. این امکان برای شما وجود دارد که مدت‌زمان نمایش هر تصویر را مشخص کنید یا اسلاید شو را روی «Shuffle» تنظیم کنید. با این کار تصاویر اسلایدشو به‌صورت تصادفی انتخاب و نمایش داده خواهند شد.

How to Customize Your Desktop Theme
با استفاده از گزینه‌ی «Color» می‌توانید برای هر کاربر یک «accent color» متفاوت انتخاب کنید که در آن هر یک از عناصر مانند منوی استارت و تسک‌بار دارای رنگ‌های متفاوت هستند.

اگر می‌خواهید رنگ خاصی برای نوار عنوان پنجره‌‌های اکانت خود انتخاب کنید، صفحه‌ی مربوط به Color را به سمت پایین بکشید، گزینه‌ی «Title bars» موجود در زیر قسمت «Show accent color on the following surfaces» را فعال کنید. اگر این کار را انجام ندهید، ویندوز ۱۰ از رنگ پیش‌فرض خود (سفید) برای نوار عنوان استفاده می‌کند.

در پایین این صفحه به‌طور پیش‌فرض در قسمت «Choose your default app mode» می‌توانید برای اپلیکیشن‌ها از بین تم روشن و تیره‌ی موجود در ویندوز ۱۰، یکی را انتخاب کنید.

How to Customize Your Desktop Theme
حتی اگر یک تم جدید انتخاب کنید، ویندوز تم صدای «Windows Default» را مجددا فعال می‌کند. روی «Sounds» کلیک کنید تا بتوانید این تنظیمات را به‌دلخواه خود تغییر دهید. «No Sounds» را از قسمت مربوط به «Sound Scheme» انتخاب کنید و در صورتی که مایل به غیر فعال کردن افکت‌های صوتی دسکتاپ در Windows 10 هستید، «OK» را بزنید.

How to Customize Your Desktop Theme
گزینه‌ی «Mouse cursor» این امکان را برای شما به وجود می‌آورد که شکل ظاهری نشانگر ماوس را انتخاب کنید یا به‌دلخواه خود تغییر دهید؛ مثلا می‌توانید به‌جای رنگ سفید برای نشانگر ماوس، رنگ سیاه را برگزینید یا برای آن، سایه انتخاب کنید.

How to Customize Your Desktop Theme
اگر همه‌ی قسمت‌ها را تغییر دهید، نام تم شما به «Custom» تغییر خواهد کرد و می‌توانید با انتخاب دکمه‌ی «Save theme»، این تم را برای استفاده‌های آتی ذخیره کنید. برای تم جدید یک نام انتخاب کنید تا از این پس آن را در لیست تم‌های خود داشته باشید. پس از آن می‌توانید حتی با وجود انتخاب سایر تم‌ها، به‌راحتی تم جدید خود را انتخاب کنید.

How to Customize Your Desktop Theme
چگونه تم نصب‌شده را حذف کنیم؟
برای حذف تم نصب‌شده در لیست، روی آن راست کلیک کنید و گزینه‌ی «Delete» را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که تم‌های پیش‌فرض ویندوز ۱۰ را نمی‌توان حذف کرد و تنها تم‌هایی که توسط شما ایجاد یا دانلود شده است، قابل حذف هستند.

How to Remove an Installed Theme
چگونه یک تم سفارشی را ذخیره کنیم و به اشتراک بگذاریم؟
جهت ذخیره‌ی یک تم سفارشی در یک فایل و به اشتراک گذاشتن آن با سایر افراد، روی تم راست کلیک کنید و گزینه‌ی «Save theme for sharing» را انتخاب کنید.

How to Remove an Installed Theme
ویندوز این تم را در یک فایل desktopthemepack. ذخیره می‌کند تا شما بتوانید آن را با سایرین به اشتراک بگذارید. پس از این‌که آن‌ها در فایل desktopthemepack. ذخیره شدند، کاربران دیگر می‌توانند با دابل کلیک کردن روی تم مورد نظر آن را روی کامپیوتر خود نصب کنند. پس از آن، تم به‌عنوان یکی از گزینه‌های موجود در Themes pane نمایش می‌یابد؛ درست مثل زمانی که تم‌ها را از استور دانلود می‌کنید.

How to Remove an Installed Theme
چگونه مشخص کنیم که تم همگام‌سازی شود یا نه؟
اگر به‌حساب کاربری مایکروسافت خود وارد شوید، ویندوز ۱۰ به‌صورت خودکار تم دسکتاپ شما را با تم پیش‌فرض ویندوز ۱۰ همگام‌سازی می‌کند. اگر تم خود را در یک کامپیوتر تغییر دهید، این تم به‌صورت خودکار در سایر سیستم‌ها نیز تغییر می‌کند. با اضافه شدن یک کامپیوتر جدید و ورود شما به حساب کاربری‌تان، تغییرات در تم مورد نظر اعمال می‌شود.

اگر نمی‌خواهید تغییراتی که در تم خود اعمال می‌کنید، بهنگام سازی شود و مایلید در کامپیوتر‌های مختلف از تم‌های متفاوت استفاده کنید، می‌توانید در مسیر Settings --> Accounts --> Sync Your Settings گزینه «Theme» را در حالت «Off» قرار دهید و این ویژگی را غیر فعال کنید.

How to Choose Whether Your Theme Syncs
نکته‌ی حائز اهمیت دیگر در اینجا، هدف از همگام‌سازی است. ویندوز تمامی تغییراتی را که شما در تم خود ایجاد می‌کنید، به‌عنوان بخشی از تم شما ذخیره می‌کند. بنابراین اگر از یک تم جدید استفاده نکنید‌ و تنها رنگ و تصویر پس‌زمینه را تغییر دهید، تغییرات اعمال‌شده در سایر کامپیوتر‌هایی که از حساب کاربری شما استفاده می‌کنند همگام‌سازی خواهد شد. (با این فرض که آن‌ها گزینه‌ی Theme syncing را روشن کرده باشند).
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36854 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/02/25 تعداد مشاهده: 2148
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر