کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

قابلیت حذف نویز ایرفون‌ جدید اچ‌ تی‌ سی فقط روی یو 11 کار می‌کند

هفته گذشته شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی پرچم‌دار جدید خود را با نام یو 11 رونمایی کرد. ایرفون‌ این پرچم‌دار از قابلیت حذف نویز داخلی بهره می‌برد.

قابلیت حذف نویز ایرفون‌ جدید اچ‌ تی‌ سی فقط روی یو 11 کار می‌کند

چند روز پیش اچ‌تی‌سی پرچم‌دار جدید خود را با نام اچ‌تی‌سی یو ۱۱ معرفی کرد. این گوشی بهبودهای زیادی نسبت به پرچم‌دار سال گذشته اچ‌تی‌سی دارد و برای احیای نام بزرگ اچ‌تی‌سی به میدان آمده است. بهره‌مندی از استاندار IP67، لبه‌های حساس به فشار و قابلیت اج‌ سنس، دوربین بهبودیافته و امکانات صوتی متنوع از جمله اسپیکرهای بوم‌ساوند و ایرفون‌ مجهز به نویز کنسلینگ بخشی از ویژگی‌های این پرچم‌دار محسوب می‌شوند. استفاده‌ی اچ‌تی‌سی از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در گوشی میان رده‌ی وان ایکس ۱۰ امیدها را برای دیدن باتری با ظرفیت بالا در پرچم‌دار جدید افزایش داد؛ اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد و اچ‌تی‌سی ظرفیت باتری را نسبت به اچ‌تی‌سی ۱۰ تغییر نداد و به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بسنده کرد.

اچ‌تی‌سی در جعبه‌ی یو ۱۱ یک جفت ایرفون مجهز به حذف نویز قرار داده است. با حذف جک ۳.۵ میلی‌متری صدا در یو ۱۱، این ایرفون‌ از طریق درگاه USB نوع C به گوشی متصل می‌شود. جف گوردون، مسئول روابط عمومی اچ‌تی‌سی، استفاده از این ایرفون‌ را در دیگر گوشی‌های مجهز به درگاه USB نوع C امکان‌پذیر می‌داند.  اما نکته مهم در صحبت‌های گوردون، غیرفعال بودن قابلیت حذف نویز یا نویز کنسلینگ این ایرفون روی گوشی‌های دیگر است.

یکی دیگر از سؤالاتی که از گوردون در مورد اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پرسیده شد، به حساسیت به فشار در لبه‌های این گوشی برمی‌گشت. گوردون در پاسخ به این سؤال که چرا اچ‌تی‌سی از دکمه فیزیکی برای فعال کردن اج‌ سنس استفاده نکرده، این‌طور پاسخ داده است:

چرا از فشار به‌جای یک دکمه ساده استفاده کردیم؟ دکمه‌ها قابلیت‌های کمی دارند (فشردن و رها کردن)؛ اما سنسورهایی که اج‌ سنس را امکان‌پذیر کردند، پتانسیل‌ زیادی برای ارائه‌ی طیف وسیعی از تعامل‌های مبتنی بر لمس دارند. فشار دادن تنها شروع کار است.
اچ‌تی‌سی یو ۱۱ یک گوشی قابل احترام از سوی یکی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین بازیگران دنیای گوشی‌ هوشمند است. این شرکت برای برون‌رفت از وضعیت نامناسب کنونی خود نیازمند نوآوری و اثبات دوباره توانایی‌هایش است، به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی یو ۱۱ قطعه‌ی آغازین این پازل دشوار است که خوشبختانه در جای درست خود قرار گرفته است. هنوز نمی‌توان در مورد موفقیت یا شکست این گوشی چیزی گفت؛ ولی واضح است که این تلاش جدید اچ‌تی‌سی، هوشمندانه‌تر و بهتر از تصمیمات چند سال اخیر این شرکت است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37004 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/03/02 تعداد مشاهده: 2290
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر