کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کوالکام روزانه یک میلیون تراشه برای حوزه اینترنت اشیا عرضه می‌کند

کوالکام روز گذشته اعلام کرد که در حال حاضر بیش از ۱.۵ میلیارد گجت اینترنت اشیا مبتنی بر تراشه‌های کوالکام وجود دارند و کوالکام روزانه یک میلیون تراشه برای این حوزه تولید می‌کند.

کوالکام روزانه یک میلیون تراشه برای حوزه اینترنت اشیا عرضه می‌کند

کوالکام امروز دست یافتن به دستاورد جدیدی را اعلام کرد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط کوالکام، تراشه‌های این کمپانی در قلب بیش از یک و نیم میلیارد گجت مبتنی بر اینترنت اشیا قرارگرفته‌اند. همچنین کوالکام اعلام کرد که روزانه بیش از یک میلیون تراشه‌ برای گجت‌های اینترنت اشیا راهی بازار می‌کند. هرچند آمار ارائه‌شده بر اساس اطلاعات داخلی این کمپانی است؛ اما باز هم عرضه‌ی یک میلیون تراشه به بازار به‌صورت روزانه عدد بسیار بزرگی است. البته باید به این نکته اشاره کرد که نمی‌توان در مورد اثربخشی و عرضه‌ی یک میلیون دستگاه گجت مبتنی بر این تراشه‌ها به بازار به‌طور قطع اطمینان حاصل کرد. گمانه‌ها حکایت از این دارند که ظرفیت بازار اینترنت اشیا تا سال ۲۰۲۵ به بیش از ۱۱ تریلیون دلار خواهد رسید. شواهد امر نشان از این دارند که کوالکام همچون بازار گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید، سکان هدایت بازار تراشه‌های اینترنت اشیا را نیز در دست خواهد گرفت.

کوالکام تراشه‌های خود را برای پوشش نیاز‌های انواع مختلفی از گجت‌های مبتنی بر اینترنت اشیا توسعه داده است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، برای مثال در حوزه‌ی ساعت‌ هوشمند، تراشه‌های کوالکام در بیش از ۱۵۰ نوع گجت پوشیدنی مختلف مورد استفاده قرار گرفته‌اند. کوالکام مدعی است که بیش از ۸۰ درصد گجت‌های پوشیدنی مبتنی بر اندروید ور گوگل از تراشه‌های اسنپدراگون ور ۲۱۰۰ این کمپانی استفاده می‌کنند. کوالکام همچنین اعلام کرد که بیش از ۱۲۵ میلیون گجت ارتباطی نظیر تلویزیون‌ها با بهره‌گیری از تراشه‌های ارتباطی کوالکام راهی بازار شده‌اند. کوالکام در نظر دارد سلطه‌ی خود در حوزه‌ی تراشه‌های ارتباطی را که شامل انواع تراشه‌های بلوتوث، وای‌فای و پردازشی است، افزایش دهد. کوالکام همچنین ۲۵ پلتفرم‌ را که برای استفاده به‌عنوان یک معماری مرجع توسعه یافته‌اند، در دست دارد که با همکاری توسعه‌دهندگان در زمینه‌ی دوربین‌ هوشمند، پهپاد، هدست‌ واقعیت مجازی، نورپردازی، لوازم خانگی و هاب‌ هوشمند ایجاد کرده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37050 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/03/05 تعداد مشاهده: 2117
سافت گذر