کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316356 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایسوس مانیتور کوانتوم دات ROG Swift PG35VQ را معرفی کرد

ایسوس در جریان کامپیوتکس ۲۰۱۷ محصولات متنوعی را برای گیمرها معرفی کرده که یکی از این محصول مانیتور ROG Swift PG35VQ است.

ایسوس مانیتور کوانتوم دات ROG Swift PG35VQ را معرفی کرد

لپتاپ گیمینگ جدید ایسوس که در تایپه و در جریان نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ معرفی شده است، ROG Swift PG35VQ نام دارد. خوشبختانه این مانیتور علاوه بر پشتیبانی از G-Sync انویدیا قادر به نمایش تصاویر با ۲۰۰ هرتز است. این مانیتور ۳۵ اینچی فوق عریض نسبت تصویر ۲۱:۹ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. رزولوشن این مانیتور ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ بوده و پنل آن از نوع کوانتوم دات انتخاب شده است.

ROG Swift PG35VQ
این مانیتور با پشتیبانی از HDR10 و ارائه تصاویر با روشنایی ۱۰۰۰ نیت گزینه‌ی مناسبی برای گیمرهای حرفه‌ای محسوب می‌شود. این مانیتور با داشتن ۵۱۲ ال‌ای‌دی قادر به ارائه تصاویری با روشنایی بالا خواهد بود. حاشیه‌های اندک در این مانیتور گیمینگ زیبایی آن را دو چندان کرده است. ایسوس یک مدل دیگر از این سری مانیتورها را در لیست مانیتورهای گیمینگ خود دارد؛ ROG PG348Q یک مانیتور ۳۴ اینچ با نمایشگر خمیده است. رزولوشن این مانیتور نیز ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ بوده و از G-Sync هم پشتیبانی می‌کند، با این حال خبر از پشتیبانی HDR و کوانتوم دات در آن نیست.

در پست منتشر شده توسط انویدیا تاریخ عرضه‌ی مانیتورهای ROG Swift PG35VQ ایسوس و Predator X35 ایسر سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۷ اعلام شده است. هنوز جزئیات، زمان عرضه و قیمت این محصول جدید مشخص نیست و باید تا ماه‌های آینده صبر کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37141 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/03/10 تعداد مشاهده: 2241
سافت گذر