کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه اسنشال هوم؛ رقیب جدید گوگل هوم و آمازون اکو

اندی رابین علاوه بر گوشی‌هوشمند اسنشال از یک بلندگوی هوشمند به نام اسنشال هوم نیز رونمایی کرده که در این مطلب به مشخصات، قیمت و زمان عرضه‌ی این محصول اشاره می‌کنیم.

مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه اسنشال هوم؛ رقیب جدید گوگل هوم و آمازون اکو

اندی رابین به تازگی از گوشی‌هوشمند بدون حاشیه‌ی جدید خود موسوم به اسنشال‌ فون رونمایی کرده است. اما رابین علاوه بر گوشی یاد شده از یک بلندگوی هوشمند به‌نام اسنشال هوم  نیز پرده‌برداری کرده است. این دستگاه از نظر امکانات و کاربردها شباهت‌های زیادی به دو بلندگوی هوشمند گوگل هوم و آمازون اکو دارد.

دقیقا همانند گوگل هوم و آمازون اکو شما می‌توانید با استفاده از دستورات صوتی اسنشال هوم اقدام به جستجوی اطلاعات در اینترنت کرده و یا به پخش موسیقی بپردازید و یا لوازم هوشمند خانگی‌تان را بدین طریق کنترل کنید.اما بلندگوی هوشمند ساخته شده توسط اندی رابین بر خلاف دو رقیب کنونی خود به نمایشگر لمسی مجهز شده که امکان کنترل کامل دستگاه را با دستورات لمسی ارائه می‌دهد و در واقع کاربران برای تعامل با این محصول فقط به دستورات صوتی محدود نخواهند بود. گفته می‌شود شما می‌توانید حتی با نگاه کردن به اسنشال هوم نیز با این اسپیکر هوشمند تعامل داشته باشید.

اساسا متفاوت

اسنشال هوم به نحوی طراحی شده تا بتواند دستورات کاربران تا آنجا که امکان دارد به صورت  شخصی و محلی ارائه دهد و بدین طریق با دیگر رقبای موجود تفاوت‌هایی داشته باشد. گوگل هوم و آمازون اکو به طور کامل بر پایه‌ی سرویس‌های ابری کار می‌کنند و داده‌های شما را جمع‌آوری می‌کنند. اسنشال هوم همچنین قادر خواهد بود تا نوتیفیکیشن‌ها را به صورت فعال و لحظه‌ای به کاربر ارائه دهد. البته دو اسپیکر هوشمند رقیب این محصول یعنی گوگل هوم و آمازون اکو نیز نوتیفیکیشن‌های کاربران را به صورت لحظه‌ای در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

شما می‌توانید اسنشال هوم را با تقویم و نقشه‌های مورد نظر خود یکپارچه‌سازی کنید تا بدین طریق این محصول بتواند نوتیفیکیشن‌های شخصی‌سازی شده‌ای را بر اساس اطلاعات ترافیک جاده‌ها به شما ارائه کند. به عنوان مثال در شرایطی که ترافیک جاده‌های مورد نظر شما که از قبل با اسنشال هوم یکپارچه‌سازی شده بالا باشد، این دستگاه به شما اعلام می‌کند که اگر زودتر به راه بیفتید به ترافیک برخورد نخواهید کرد.

امبینت او‌اس (Ambient Os)

هسته‌ی تمام قابلیت‌ها و امکاناتی که اسپیکر هوشمند مورد بحث ارائه می‌دهد، سیستم‌عامل جدید اسنشال به نام امبینت اواس خواهد بود. بر اساس تصاویری که تاکنون ا‌ز این سیستم‌عامل منتشر شده از نظر ظاهری به سیستم‌عامل واچ اواس اپل شباهت دارد. رابط کاربری امبینت او‌اس ساده در نظر گرفته شده و به راحتی می‌توان دستگاه‌های مختلف را با آن کنترل کرد. البته اسنشال قول داده که امکانات و قابلیت‌های دیگری نیز به این سیستم‌عامل اضافه خواهد شد. در یکی از پست‌های وبلاگ اسنشال در مورد امبینت او‌اس نوشته شده که این سیستم‌عامل API خانه‌ی شما است که امکان ساخت اپلیکیشن‌های جدید را برای گسترش کاربردهای یک دستگاه فراهم می‌کند.

کیت توسعه‌ی امبینت اواس برای توسعه‌دهندگان به صورت باز در دسترس خواهد بود و هدف این سیستم‌عامل ابن است که کنترل خانه‌ی هوشمند شما بدون کوچک‌ترین مشکلی انجام شود. ظاهرا برای استفاده از اسنشال هوم و مرتبط ساختن این بلندگو با سایر گجت‌های هوشمند نیاری به طی کردن مراحل راه‌اندازی هم نخواهید داشت. سیستم‌عامل مورد اشاره به صورت خودکار خودش را به لوارم هوشمند خانگی‌ موجود و حتی لوازم هوشمندی که بعدا خریداری می‌کنید معرفی خواهد کرد.

بلندگوی هوشمند اسنشال هوم از نظر تئوری عادت‌های شما را یاد می‌گیرد و مثلا پس از خارج شدن از منزل به شما اعلام می‌کند که چراغ‌های روشن خانه را خاموش کرده است. وایرد گزارش داده که اسنشال هوم علاوه بر اینکه با تمام پلتفرم‌های بزرگ خانه‌ی هوشمند ار جمله نست، اسمارت‌تینگز، و هوم‌کیت همخوانی دارد، می‌تواند با سایر دستیارهای صوتی هوشمند خانگی از جمله آمازون آلکسا، سیری اپل، و گوگل اسیستنت ارتباط داشته باشد.

اسنشال تا به این لحظه هنوز در مورد قیمت اسنشال هوم و تاریخ دقیق عرضه‌ی این محصول به بازار اطلاعاتی ارائه نکرده است. مشخصا اسنشال هوم همانند بلندگوی آمازون اکو در زمان عرضه‌ی اولیه  از بیش از ۱۰ هزار مهارت شخص‌ثالث یکپارچه شده بهره نخواهد برد. اگر اسنشال هوم بخواهد امکان کنترل آسان‌تر لوازم هوشمند خانگی را فراهم کند، باید زمینه‌های لازم را برای انجام این کار به صورت ملموس در این محصول تعبیه کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37180 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/03/12 تعداد مشاهده: 1463
سافت گذر