کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316360 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تبلت مدیاپد ام 3 لایت 10 رونمایی شد

تبلت جدید هواوی که مدیاپد ام 3 لایت 10 نام دارد از تراشه اسنپدراگون 435 بهره برده و در دو نسخه حافظه رم ۳ و ۴ گیگابایتی عرضه می‌شود.

تبلت مدیاپد ام 3 لایت 10 رونمایی شد

هواوی رسما از تبلت مدیاپد ام 3 لایت 10 رونمایی کرد. این محصول از ۴ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد و مبتنی بر آخرین نسخه از اندروید است. کمپانی چینی، تبلت جدیدش را در گزینه‌های مختلف سخت‌افزاری به بازار عرضه خواهد کرد.

مدل پایه‌ی تبلت مدیاپد ام 3 لایت 10 از ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۳ گیگابایت حافظه رم برخوردار است. اگر میزان حافظه برای شما مناسب نیست، می‌توانید گزینه ۳۲ گیگابایتی را انتخاب کنید. این مدل نیز مانند مدل پایه از ۳ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. هواوی مدل سومی نیز در نظر گرفته که دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است.

تبلت جدید هواوی در مدل‌های وای‌فای و ال‌تی‌ای و در رنگ‌بندی‌های طلایی، خاکستری و سفید عرضه خواهد شد. در حال حاضر هواوی در وب‌سایتش اطلاعاتی در مورد تبلت جدیدش قرار نداده است و نمی‌دانیم که این محصول در چه زمانی و با چه قیمتی روانه بازار خواهد شد.

 با این حال، می‌دانیم که مدیاپد ام 3 لایت 10 مجهز به تراشه اسنپدراگون 435 کوالکام است و از مودم X9 LTE بهره می‌برد. محصول جدید هواوی از تبلت ۱۰ اینچی برخوردار است و از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل استفاده می‌کند. این تبلت مبتنی بر اندروید نوقا است که با رابط کاربری UMUI 5.1 شخصی‌سازی شده است.

از نظر ارتباطات، مدیاپد ام 3 لایت 10 از جی‌پی‌اس، وای‌فای 802.11ac و LTE CAT4 پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی و دوربین سلفی محصول جدید هواوی از سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. باتری استفاده شده در مدیاپد ام 3 لایت 10 ظرفیتی برابر ۶۶۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد و از تکنولوژی Smart Power Saving 5.0 بهره می‌برد. این تکنولوژی به افزایش عمر باتری تبلت کمک می‌کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37187 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/03/12 تعداد مشاهده: 1525
کلید واژه ها: ,
سافت گذر