کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316259 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آی او اس 10 روی ۸۶ درصد از دستگاه های اپل نصب است

طبق آماری که مسئولان اپل در کنفرانس خبری WWDC 2017 ارائه کردند، ۸۶ درصد از دستگاه‌های ساخت اپل مجهز به سیستم‌عامل آی‌اواس 10 هستند.

آی او اس 10 روی ۸۶ درصد از دستگاه های اپل نصب است

روز گذشته اپل در رویداد WWDC 2017 رسما از سیستم‌عامل آی‌اواس 11 رونمایی کرد. آی‌اواس 11 در حال حاضر در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفته است و در طول هفته‌های آینده شاهد عرضه نسخه‌ی بتای آن خواهیم بود. انتظار می‌رود نسخه‌ی نهایی سیستم‌عامل جدید اپل پاییز امسال عرضه شود.

سال ۲۰۱۶ اپل از سیستم‌عامل آی‌اواس 10 رونمایی و آن را در ماه سپتامبر عرضه کرد. حال که تقریبا ۹ ماه از عرضه‌ی رسمی آی‌اواس 10 می‌گذرد، اپل اعلام کرده که این سیستم‌عامل روی ۸۶ درصد از دستگاه‌های این کمپانی نصب شده است.

اپل در حالی این موضوع را بیان کرد که نموداری برای مقایسه سیستم‌عامل آی‌اواس و اندروید به نمایش درآمده بود. در نمودار به تعداد دستگاه‌هایی که به آخرین نسخه از اندروید و آی‌اواس مجهز شده‌اند اشاره می‌شد که طبق آن، ۸۶ درصد از دستگاه‌های ساخت اپل مجهز به آخرین نسخه سیستم‌عامل انحصاری این کمپانی بودند، در حالی که تنها ۷ درصد از دستگاه‌های اندرویدی از آخرین نسخه اندروید بهره می‌برند.

البته اطلاعات اعلام‌شده در کنفرانس اپل مربوط به یک ماه گذشته هستند. گوگل امروز اعلام کرد که ۹.۵ درصد از دستگاه‌های اندرویدی که به گوگل پلی متصل شده‌اند از نسخه‌های اندروید 7.0 و 7.1 بهره می‌برند. اندروید 7 یک ماه زودتر از آی‌اواس 10 عرضه شد.

آی او اس 10
به این نکته نیز باید اشاره کرد که قبل از عرضه‌ی آی‌اواس 10 نزدیک به ۸۸ درصد دستگاه‌های ساخت اپل مجهز به سیستم‌عامل آی‌اواس 9 بودند. حال، باید دید آیا آی‌اواس 10 قبل از عرضه رسمی سیستم‌عامل بعدی اپل می‌تواند این رکورد را بشکند یا خیر.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37286 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/03/17 تعداد مشاهده: 2138
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر