کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316367 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی langbot؛ رباتی برای فارسی کردن پیام رسان تلگرام


مدت زیادی از عرضه پیام رسان محبوب تلگرام می گذرد و شاهد انتشار به روز رسانی های مختلف با خیل عظیم امکانات برای آن بودیم. با این همه، با وجود بیش از 40 میلیون کاربر ایرانی در تلگرام، توسعه دهندگان این اپلیکیشن هنوز هم اقدام به عرضه زبان فارسی برای آن نکرده اند.

اگر دوست دارید از زبان فارسی روی پیام رسان خود برخوردار باشید و دلتان نمی خواهد تلگرام های غیر رسمی که اطمینانی از امنیت آن ها ندارید را روی دیوایس خود نصب نمایید، پس توصیه می کنیم حتماً معرفی ربات این هفته را دنبال کنید؛ در ادامه با ما همراه باشید.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی langbot@ استفاده کرده و یا روی اين لینک کلیک کنید.

به طور کلی این ربات به شما کمک می کند تا با دانلود یک فایل (با فرمت xml برای اندروید و string برای iOS و دسکتاپ) زبان مورد نظر خود را به پیام رسان تلگرام بیافزایید و بدین واسطه از دانلود تلگرام های غیر رسمی و شخص ثالث مبرا گردید. با باز شدن صفحه ی ربات روی start/ کلیک کنید. با انجام این کار ربات اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد.

پیش از هر چیزی روی زبانی که می خواهید به تلگرام اضافه شود (به طور مشخص زبان فارسی) ضربه بزنید. پس از آن ربات تلگرامی langbot از شما می خواهد تا پلتفرم مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید. کاربران می توانند از میان سه پلتفرم iOS، اندروید و یا دسکتاپ یکی را انتخاب نموده و بسته زبان فارسی را به نسبت پلتفرم انتخابی دریافت کنند.

انتخاب زبان و پلتفرم مورد نظر و پس از آن اعمال مستقیم زبان فارسی روی پیام رسان تلگرام.

متأسفانه زبان فارسی ارائه شده توسط این ربات هنوز از نسخه دسکتاپ پشتیبانی نمی کند و تنها برای دو پلتفرم اندروید و iOS در اختیار کاربران قرار گرفته است.

زبان فارسی ارائه شده توسط این ربات هنوز از نسخه دسکتاپ پشتیبانی نمی کند.
پس از دانلود شدن فایل روی آن کلیک کنید و به منظور اعمال زبان فارسی روی گزینه Apply Localization  ضربه بزنید.

در صورتی که زبان فارسی به صورت کامل روی پیام رسان شما اعمال نشد، یک بار تلگرام را کامل ببندید و مجدداً آن را باز نمایید. برای بازگرداندن تلگرام به حالت عادی نیز کافیست به تنظیمات بروید، وارد بخش «داده ها و ذخیره سازی» شوید و با اسکرول کردن به سمت پایین گزینه بازگرداندن زبان را انتخاب کنید.

بازگرداندن تلگرام به حالت عادی.

ربات langbot این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا فایل های زبان مورد نظر خود را به صورت جداگانه دریافت کنند و یا آن را با دیگر مخاطبین خود به اشتراک بگذارند. برای استفاده از این قابلیت ها کافیست از دو گزینه دریافت بسته زبان و اشتراک بسته زبان استفاده نمایید.

در پایان بگوییم که اگر فکر می کنید بخش هایی از تلگرام به درستی ترجمه نشده اند، قادر خواهید بود روی رایانه خود با باز کردن فایل xml یا string با ابزار notpad اشتباهات ترجمه ای را اصلاح و با تکرار کردن مراحل بالا و آپلود فایل ذخیره شده روی تلگرام، نسخه اصلاح شده آن را روی پیام رسان خود اعمال کنید.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37327 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: دی جی یاتو تاریخ خبر: 1396/03/19 تعداد مشاهده: 2369
سافت گذر