کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316153 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

درباره نسلی که با اینترنت بزرگ شد

زمانی شیوع اعتیاد به انواع مخدر در میان جوانان نسل ما دغدغه مهمی برای خانواده ­ها و معضل بزرگی برای جامعه بود. حالا اما با نسلی روبه رو هستیم که با دنیای تکنولوژی توانسته تعریف عمومی از اعتیاد را هم عوض کند. آن­ ها اصلا از اینکه "معتاد به اینترنت" خوانده شوند، ابایی ندارند؛ چون با اینترنت بزرگ شده و رشد کرده ­اند. آن­ ها نسل قدرتمندی هستند که پشتوانه ­ای به بزرگی تمام اطلاعات دنیا را تنها با دسترسی به اینترنت در اختیار دارند؛ نسلی که در دنیا با نام نسل Y شناخته می ­شود و ترجیح می­ دهد به جای آنکه سخت کار کند، از هوش و اطلاعاتی که در اختیار دارد برای راحتی بیشتر بهره بگیرد. نسل Y در همه دنیا افرادی هستند که در اواسط دهه 1980 تا نیمه دهه 1990 به دنیا آمده ­اند و با این اوصاف متولدین دهه 70 شمسی با این نسل هم عصر هستند.


نماد کلی زندگی متولدین این نسل بیشتر از آنکه کفش ­های ورزشی اسپورت باشد، موبایل ­های هوشمند است که می ­توانند به آن­ها برای انجام امور مختلف کمک کنند. آن­ها برخلاف هم­ نسلان ما که رویای میلیونر شدن در بازار کار را در سر داشتیم، ترجیح می­ دهند خودشان با ایجاد کسب و کارهای ساده اما سودآور در قالب استارت ­آپ­ ها به اهداف شان برسند و جهان را تغییر بدهند. ابزار کار در دنیای دهه هفتادی ­ها همین موبایل ­های هوشمند و لپ­ تاپ­ های کاملا قابل حمل و هوشمند هستند. به کمک همین ابزارها آن­ ها می ­توانند همیشه و همه­ جا آنلاین باشند، به اطلاعات مورد نیازشان دسترسی داشته و در واقع با تمام دنیا مرتبط باشند. با این اوصاف قابل درک است که آن­ها ترجیح می ­دهند از طریق ایمیل و اپلیکیشن­ های پیام ­رسان با دیگران در ارتباط باشند تا به صورت چهره به چهره.

آن­ها از تمام امکانات سخت ­افزاری و نرم ­افزاری عصر تکنولوژی استفاده می کنند تا بتوانند دنیای خودشان را به شکلی که می ­خواهند شکل داده و یا تغییر بدهند. در واقع برای آن­ها تکنولوژی چیزی بیش از یک وابستگی صرف است، چون همان روشی است که از آن برای کشف، درک و تجربه جهان پیرامون­ شان بهره می ­گیرند. شاید به همین دلیل هم هست که انتظارات و توقعات آن­ها از موقعیت ­ها و رویدادهای مختلف زندگی تفاوت زیادی با دیدگاه­ های نسل ما دارد. بسیاری از دهه هفتادی ­ها مهم ­ترین ناشناخته­ های جهان را به کمک اینترنت کشف و تجربه می ­کنند. بنابراین چندان عجیب نیست که آن­ها اغلب طرفدار تیم فوتبال کشوری هستند که هرگز از نزدیک ندیده ­اند، اما به خوبی فرهنگ و علایق مردم آن را می­ شناسند.

در بررسی­ های انجام شده توسط یک موسسه تحقیقاتی مشخص شده است که بیش از هفتاد درصد از متولدین دهه 70 شمسی یا همان نسل Y ترجیح می ­دهند پول­شان را صرف تجربه کردن اتفاقات جدید و مهیج بکنند تا خرید اجناس و محصولات مختلف. آن­ها اعلام کرده ­اند که دوست دارند تا جایی که امکان دارد سفر کنند و نادیده ­های جهان را ببینند و تجربه کنند. با این اوصاف تعجبی ندارد که در یک  نظرسنجی بین ­المللی مشخص شد بیش از 36 درصد افراد این نسل معتقدند که هدف تجارت و کسب و کارها باید بهبود شرایط عمومی جامعه باشد تا تجربه مردم از زندگی بهتر شود. آن­ها کمتر از نسل ­های گذشته­ شان به زندگی لوکس و پر زرق و برق علاقه دارند و بیشتر ترجیح می­ دهند شیوه انعطاف­ پذیر و هوشمندی را در روابط­شان انتخاب کنند تا بتوانند با تغییرات راحت ­تر همراه شوند. به این ترتیب کاملا منطقی به نظر می­ رسد که برای 90 درصد آن­ها چک کردن موبایل هوشمند و سر زدن به شبکه­ های اجتماعی در کنار مسواک زدن و صبحانه خوردن، به یکی از عادت ­های معمول صحبگاهی ­شان تبدیل شود.

روابط اجتماعی برای این افراد اهمیت زیادی دارد، تا جایی که 71 درصد آن­ها اعلام کرده ­اند که هیچ اعتنایی به ممنوعیت ­های ایجاد شده توسط ادارات و شرکت­ ها برای استفاده از فضای مجازی در امور غیر کاری، نمی ­کنند. 66 درصد آن­ها حتی معتقدند که کارفرمایان نباید فعالیت ­های آنلاین کارمندان شان را کنترل کنند و به این علت اغلب ­شان به داشتن هویت ­های متفاوت در دنیای آنلاین و آفلاین باور دارند. تحقیقات انجام شده توسط یک موسسه تحقیقات بین­ المللی در این زمینه نشان می ­دهد که تا پایان سال 2016 تقریبا حدود 60 درصد نیروی کاری در اغلب کشورهای جهان از افراد نسل Y بوده ­اند. نکته جالبی که در نتایج این تحقیقات وجود دارد این است که آن­ها در نظرسنجی ­ها اعلام کرده ­اند که خواستار حقوق پرداختی بیشتر برای ساعت کاری کمتر هستند و به برنامه کاری انعطاف­ پذیرتری برای ایجاد تعادل بیشتر میان زندگی کاری و شخصی خودشان نیاز دارند. به همین دلیل هم 65 درصد آن­ها به دنبال دور کاری و انجام کارها از خانه هستند. در واقع آن­ها به پشتوانه دسترسی ایمن به اطلاعات و امکان انجام امور مختلف به صورت مجازی و از راه دور می ­توانند به راحتی این اطمینان خاطر را به کارفرمایان بدهند که از عهده انجام این کار برخواهند آمد. هر چه باشد آن­ها نسل اینترنت هستند!
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37515 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1396/03/30 تعداد مشاهده: 2039
کلید واژه ها: ,
سافت گذر