کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316285 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویوو بوک اس جدید ایسوس از طراحی بروز و قدرت بالاتر بهره می‌برد

لپ‌تاپ جدید ایسوس با نام ویوو بوک اس قدرت بیشتری دارد و از طراحی به‌روزی بهره می‌برد.

ویوو بوک اس جدید ایسوس از طراحی بروز و قدرت بالاتر بهره می‌برد

اگر از علاقه‌مندان به نوت‌بوک‌های کمپانی ایسوس هستید، احتمالا محصولی که این شرکت به‌تازگی معرفی کرده است، مورد توجه‌تان قرار خواهد گرفت. امروز شرکت ایسوس از ویوو بوک اس ۵۱۰ جدید خود رونمایی کرد. این دستگاه در واقع ترکیبی از عملکرد قدرتمند و طراحی مناسب را ارائه می‌دهد تا بدین طریق در برابر رقبای کنونی‌ خود در بازار لپ‌تاپ‌ها، حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

ایسوس محصولات سری ویوو بوک اس را در نمایشگاه کامپیوتکس سال جاری معرفی کرد. در حالی که نوت‌بوک‌های سری ویوو بوک ایسوس برای حضور پر رنگ در بین رقبای بزرگ بازار از کیفیت سطح بالایی بهره نمی‌برند؛ اما باید گفت که این لپ‌تاپ‌ها با توجه به قیمتی که برای آن‌ها تعیین شده است، تجربه‌ی کاربری بسیار خوبی را برای خریداران به ارمغان می‌آورند.

Asus vivobook s
ویوو بوک اس جدید کمپانی ایسوس یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با وضوح فول اچ‌دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) دارد. خریداران می‌توانند این محصول را با پردازنده‌ی Core i7-7500U یا Core i7-7200U اینتل سفارش دهند. حافظه‌ی رم این نوت‌بوک نیز ۸ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی آن یک ترابایت در نظر گرفته شده است.

از دیگر ویژگی‌های لپ‌تاپ جدید ایسوس می‌توان به درگاه مخصوص کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی، درگاه یو‌اس‌بی نوع سی، درگاه یواس‌بی نوع A، یو‌اس‌بی ۲.۰ و پورت‌های اچ‌دی‌ام‌آی اشاره کرد. ویوو بوک اس جدید همچنین از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برد و سیستم‌عامل پیش‌فرض این دستگاه ویندوز ۱۰ هوم است.

شما می‌توانید از همین امروز نسبت به خرید ویوو بوک اس جدید ایسوس اقدام کنید. قیمت مدل پایه‌ی این دستگاه با پردازنده‌ی Core i7-7500U اینتل ۶۹۹ دلار تعیین شده است. برای خرید محصول مورد بحث می‌توانید به فروشگاه آنلاین ایسوس مراجعه کنید؛ البته ایسوس امکان خرید ویوو بوک اس جدید را از فروشگاه‌های دیگری مثل B&H ،Newegg ،ABT و Computer Upgrade King هم فراهم کرده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37573 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/04/03 تعداد مشاهده: 2110
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر