کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316245 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بالاخره دو گزینه Undo و Redo به نسخه جدید گوگل کیپ برای اندروید اضافه شدند

اگر تا حالا موقع یادداشت برداری در موبایل انگشت تان اشتباهی روی دکمه حذف خورده باشد، مطمئنا از قابلیتی که اخیرا به Google Keep اضافه شده استقبال می کنید. نسخه اندروید اپ یاد شده در آخرین به روز رسانی گوگل به دو گزینه Undo و Redo مجهز شده است.


قابلیت مورد بحث را می توانید بلافاصله با شروع تایپ در محیط گوگل کیپ و به شکل دو پیکان در انتهای صفحه مشاهده کنید. به لطف این دو پیکان قادر هستید که بلافاصله به ویرایش قبلی تان بازگشته یا این که فعالیت قبلی خود را مجددا تکرار نمایید.


البته باید توجه داشته باشید که این دو گزینه فقط برای فعالیت هایی که هنگام حضور در اپ انجام داده اید کاربرد دارند و با خروج از اپ، تاریخچه یادداشت هایتان به طور کامل پاک می شود.

با این که پاک شدن تاریخچه در اپلیکیشن های یادداشت برداری موضوع رایجی است، اما بد نیست که هنگام کار در گوگل کیپ حتما به این موضوع توجه داشته باشید. برای دسترسی به گزینه های Undo و Redo می بایست به نسخه 3.4.803.02 گوگل کیپ برای اندروید مراجعه کنید، که هم اکنون از طریق پلی استور گوگل قابل دریافت است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37900 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: دیجیاتو تاریخ خبر: 1396/04/24 تعداد مشاهده: 1579
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر