کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316239 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی نصب نسخه بتا اندروید O روی گوشی نکسوس یا پیکسل

مدتی قبل برای دارندگان گوشیهای اپل، چگونگی نصب نسخه بتا iOS 11 را آموزش دادیم و حالا قصد داریم برای اندرویدی ها، چگونگی نصب نسخه بتای اندروید O را آموزش دهیم.

اندروید اندرویدO گوگل پیکسل نکسوس

به گزارش سافت گذر، پس از معرفی اندروید O توسط گوگل، این شرکت این امکان را فراهم کرد تا هفته ها و یا حتی ماه ها زودتر از عرضه آن، نسخه بتا آن در اختیار کاربران قرار گیرد و آنها این نسخه را روی گوشی خود نصب کنند و آزمایش نمایند.

برای نصب نسخه O اندروید فقط به یک گوشی پیکسل یا نکسوس و یک اکانت گوگل نیاز دارید.

دستگاه هایی که می توان اندروید O را روی آنها نصب کرد عبارتند از: نکسوس 5 ایکس، نکسوس 6 پی، یکی از گوشیهای سری پیکسل و تبلت پیکسل مدل سی.

اگر یکی از گوشیها یا تبلت بالا را در اختیار دارید، به سایت Android Beta Program گوگل مراجعه کرده و با اکانت خود وارد شوید. سپس وارد صفحه ای خواهید شد که درباره این نسخه از سیستم عامل توضیح می دهد.

اندروید اندرویدO گوگل پیکسل نکسوس

در ادامه، گوگل هشدار خواهد داد که این بروزرسانی ممکن است اشکالاتی داشته باشد بنابراین پیش از ثبت دستگاه، از داده ها و اطلاعات خود فایل پشتیبان بگیرید.

برای دریافت نسخه بتا، روی گزینه Enroll device که در کنار گوشی مورد نظر است کلیک کنید.

android beta2

در صفحه باز شده، لیستی از گوشیهای واجد شرایط برای دریافت نسخه بتای اندروید O را به همراه گزینه Enroll خواهید دید. دستگاه خود را انتخاب و بعد توافق نامه را تأیید کنید و گزینه Join beta را انتخاب نمایید.

اگر نسخه بتای جدیدی وجود نداشت، هیچ چیزی نصب نخواهد شد و فقط تنظیمات امنیتی ( در صورت وجود ) نصب می شوند اما اگر نسخه بتا وجود داشت، پیام هشداری دریافت خواهید کرد. همچنین برای آگاهی از وجود نسخه بتا، می توانید به صورت دستی اقدام کنید. کافی است به تنظیمات گوشی رفته، سپس گزینه درباره دستگاه را بزنید و بعد بروزرسانی های گوشی را لمس کنید. اگر نسخه ای وجود داشت، به صورت اتوماتیک نصب خواهد شد و گوشی ری استارت می شود و هنگامی که نسخه ای که شما به صورت آزمایشی بر روی گوشی خود دارید، به صورت رسمی عرضه شد، می توانید آن نسخه را نیز نصب کنید.

اندروید اندرویدO گوگل پیکسل نکسوس

اگر نسخه بتا وجود داشت، هنگام لمس گزینه Check for Update ظاهر خواهد شد.

پس اتمام نصب نسخه بتا و در صورت اینکه می خواهید فایلها را به صورت دستی خودتان نصب کنید، آنها را از سایت Google Developers دانلود کنید. فقط کافی است در این سایت به آخرین بخش رفته و نسخه مورد نظر را پیدا کرده و سپس روی لینک ارائه شده کلیک کنید.

گوگل با عرضه نسخه بتا به دنبال دریافت نظرات است پس اگر مشکلی وجود داشت، آن را به گوگل گزارش کنید. برای گزارش فقط کافی است به ترتیب به این قسمت ها مراجعه کنید.

Settings> About phone> Send Feedback about this Device و همچنین می توانید به قسمت Android Beta Program گوگل پلاس مراجعه و نظرات خود را در آنجا هم بیان کنید.

اگر نمی خواهید نسخه بتا روی گوشی شما باقی بماند، فقط کافی است دستگاه خود را لغو ثبت کنید. فقط توجه داشته باشید که حتماً از داده ها و اطلاعات خود، قبلاً فایل پشتیبانی تهیه کنید.

برای لغو ثبت کافی است گزینه Unenroll device در همان صفحه Android Beta Program را انتخاب کنید و سپس گوگل آخرین نسخه اندروید که در حال حاضر وجود دارد را برای نصب به شما ارسال می کند.

اندروید اندرویدO گوگل پیکسل نکسوس

در این مرحله، گوگل باز هم هشدار می دهد که حتماً از اطلاعات خود فایل پشتیبان بگیرید.


منبع: greenbot.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37942 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت‌گذر تاریخ خبر: 1396/04/27 تعداد مشاهده: 3334
سافت گذر