کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

8 ویژگی قطعی آیفون 8

از زمان انتشار خبر معرفی آیفون 8، علاقه مندان به اپل بی صبرانه منتظر معرفی این گوشی هستند.

اپل آیفون آیفون8 آیفون7اس آیفون7اس‌پلاس iOS

به گزارش سافت گذر، اپل از سال 2014، تغییرات خاصی در گوشیهای خود ایجاد نکرده است ولی اینطور به نظر می رسد که آیفون 8 با دیگر دستگاه های ساخت اپل تفاوت بسیاری خواهد داشت.

پیش از این نیز شایعاتی در مورد ویژگیهای آیفون 8 را بررسی کردیم ولی حالا دیگر به صورت قطعی آنها را در ادامه ذکر خواهیم کرد.

1. طراحی

Lick-able new design

همزمان با آیفون 8، اپل از آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس نیز رونمایی می کند که تفاوت چندانی با آیفون 7 و آیفون 7 پلاس نخواهند داشت ولی آیفون 8 از نظر ظاهر و طراحی فوق العاده خواهد بود که برخی معتقدند این گوشی از گلکسی اس 8 نیز زیباتر است و گویا دوره جدیدی در تولید گوشی آغاز شده است.

به نظر می رسد ظاهر آیفون 8، همانند آیفون 6 فلزی باشد ولی این بدنه چشم نوازتر از قبل خواهد بود.

2. اسکنر اثر انگشت نامرئی

اپل آیفون آیفون8 آیفون7اس آیفون7اس‌پلاس iOS

در این مورد هر روز اخبار ضد و نقیضی شنیده می شود که آیا اپل اسکنر اثر انگشت را در آیفون 8 قرار می دهد یا خیر ولی چیزی که قطعی به نظر می رسد این است که اپل قصد دارد تا اسکنر اثر انگشت را در پشت صفحه نمایش بگذارد زیرا جلوی این گوشی فقط اسکرین خواهد بود.

مسئولین شرکت اپل نیز تابحال اعلام کرده اند که قرار دادن اسکنر اثر انگشت به صورت نامرئی کار سختی است ولی سعی می کنند تا این اتفاق با بالاترین ضریب امنیت رخ دهد.

3. دوربین دوگانه

Dual camera for bokeh-licious portraits

اگرچه آیفون 7 پلاس هم اکنون دارای دوربین دوگانه است ولی سایز این گوشی به قدری بزرگ است که گویا این نوع دوربین مناسب آن نیست ولی به نظر می رسد آیفون 8 با سایز مناسب از دوربین دوگانه پشتیبانی کند.

آن طور که معلوم است، اکثر گوشیهایی که دارای دوربین دوگانه هستند، حالت پرتره را به خوبی اجرا می کنند ولی باز هم بر اساس نظرات مسئولین اپل، دوربین دوگانه اپل خاص تر از آن چیزی خواهد بود که تابحال دیده ایم.

4. تراشه A11

اپل آیفون آیفون8 آیفون7اس آیفون7اس‌پلاس iOS

با معرفی هر گوشی توسط اپل، تراشه جدیدی از سری A می بینیم. در آیفون 7، مدل A10 را شاهد بودیم که باعث شد سرعت این گوشی به طرز عجیبی بالا باشد و حالا در گوشیهای آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس و آیفون 8، تراشه جدیدی از سری A با مدل A11 را خواهیم دید که سرعت بسیار بالایی خواهد داشت.

با توجه به اینکه سیستم عامل iOS روز به روز پیچیده تر می شود، بنابراین به تراشه ای لازم است تا بتواند این پیچیدگی ها را به خوبی پاسخ‌گو باشد که با تراشه A11 به نظر می رسد این اتفاق رخ دهد.

5. شارژ بی سیم

Wireless charging

اگر بخواهیم رو راست باشیم باید بگوییم که شارژ بی سیم که در برخی گوشیها وجود دارد، با اشکالات زیادی همراه است ولی اپل گزارش داده است که قصد بهره برداری از شارژری بی سیم در آیفون 8 دارد که مخصوص به خودِ اپل است بنابراین باید منتظر اتفاق خارق العاده دیگری باشیم.

با معرفی این نوع شارژ بی سیم توسط اپل، پس از معرفی آیفون 8، باید منتظر دیگر شرکت ها برای کپی برداری از این نوع شیوه شارژ باشیم.

6. باتری

اپل آیفون آیفون8 آیفون7اس آیفون7اس‌پلاس iOS

اپل درصدد است تا از حداقل فضای موجود در آیفون 8 بیشترین استفاده را ببرد و می خواهد باتری گوشی را نیز از حالت مستطیلی معمولی، به شکل L انگلیسی تغییر دهد زیرا این گونه قدرت آن را نیز افزایش می دهد.

البته کارشناسان معتقدند این شکل باتری، عمر آن را ممکن است تا 30 درصد افزایش دهد ولی هنوز چیزی در این مورد مشخص نیست.

7. صفحه نمایش

اپل آیفون آیفون8 آیفون7اس آیفون7اس‌پلاس iOS

از نظر صفحه نمایش نیز آیفون 8 دارای تکنولوژی انطباق نور با محیط اطراف خواهد بود یعنی بر اساس روشنایی موجود، رنگ های صفحه نمایش طبیعی تر به نظر می رسند.

گویا این اتفاق برای نخستین بار است که اپل قصد استفاده از آن را دارد و آیفون 8 نیز نخستین گوشی مجهز به این تکنولوژی است.

8. کلام آخر

All the missing ingredients

تمام چیزهایی که در مورد آنها سخن گفتیم، سخت افزاری بودند ولی آیا آیفون 8 از نظر نرم افزار نیز تغییر خواهد داشت؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که اپل قصد دارد دکمه فیزیکی بازگشت به منوی اصلی را حذف کند که حتی اگر این اتفاق نیز رخ دهد می تواند رخداد بسیار مهمی در iOS باشد.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37977 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت‌گذر تاریخ خبر: 1396/04/31 تعداد مشاهده: 2815
سافت گذر