کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316135 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شتاب دهنده‌ شریف به رشد و ارتقاء استارتاپ‌های نوپا می‌پردازد

شتاب‌دهنده‌ی شریف یکی از سرویس‌هایی است که به رشد و گسترش فعالیت استارتاپ‌ها کمک می‌کند.

شتاب دهنده‌ شریف به رشد و ارتقاء استارتاپ‌های نوپا می‌پردازد

با فراگیر شدن استارتاپ‌ها در کشور، سرویس‌های متنوعی برای کمک و مشاوره به آن‌ها ایجاد شده‌اند. شتاب‌دهنده‌ی شریف حدود ۳ سال و نیم است که به کمک به ایده‌پردازان می‌پردازد. این سرویس به افرادی که دارای ایده‌ای خام و البته جذاب هستند، برای طی مراحل مختلف و جذب سرمایه کمک می‌کند. تاکنون بیش از ۱۴۰۰ ایده در وب‌سایت مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند که پس از ارزیابی، ۴۲ نمونه‌ی ‌آن‌ها قبول و وارد فاز شتاب‌دهی شده‌اند. تاکنون ۱۰ استارتاپ نیز موفق به طی تمامی مراحل و جذب سرمایه‌گذار شده و اکنون فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. سرویس پخش و دانلود موسیقی نواک یکی از استارتاپ‌های خروجی از شتاب‌دهنده‌ی شریف است.

تمام اعضای تیم شتاب‌دهنده‌ی شریف را دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف تشکیل می‌دهند. 

برای ثبت‌ ایده در شتاب‌دهنده‌ی شریف، کاربران می‌‌توانند در هر بازه‌ی زمانی به وب‌سایت این سرویس مراجعه و ایده‌ی مورد نظر خود را درج کنند. پس از بررسی‌های اولیه، مسئولین مربوطه در صورت تأیید، با کاربران تماس می‌گیرند و از آن‌ها برای شرح بیشتر ایده‌ها دعوت می‌کنند. این در حالی است که عموم شتا‌ب‌دهنده‌‌های موجود در داخل کشور، در طول سال زمان‌های محدودی جهت دریافت ایده‌ها دارند.

شتاب دهنده شریف
سرویس‌های شتاب‌‌دهنده‌ی شریف به پنج بخش مختلف تقسیم می‌شود.

در وهله‌ی اول فضای کاری مناسب در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد تا به توسعه‌ی فعالیت‌ها و ارائه‌ی آن‌ها بپردازند. سه کمپ مخصوص استارتاپ‌ها در مجتمع فناوری دانشگاه شریف در این راستا در نظر گرفته شده است.
در قدم بعدی حداکثر ۲۵ میلیون تومان کمک هزینه پرداخت می‌شود.
ارائه‌ی مشاوره‌ به استارتاپ‌های نوپا در رابطه با بازار و چالش‌های پیش‌ رو از دیگر سرویس‌های شتاب‌دهنده‌ی شریف است. این مشاوره‌ها عموما توسط دانشجویان رشته‌های مدیریت، مشاوران و صاحبان استارتاپ‌های بزرگ‌تر انجام می‌گیرد.
کارگاه‌های آموزشی برای ارتقاء سطح علمی تیم‌های استارتاپ در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود.
در مرحله‌ی نهایی و پس از طی روند شتاب‌دهی، قرارهای ملاقاتی با سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌ها برگزار می‌شود تا اعضای تیم‌ها به بیان ایده‌ و کسب‌وکارهای خود بپردازند و سرمایه‌ی بیشتری برای ادامه‌ی فعالیت جذب کنند.
تمامی مراحل خدمات شتاب‌دهنده‌ی شریف رایگان هستند.

یکی دیگر از فعالیت‌های شتاب‌دهنده‌ی شریف برگزاری رویداد استارتاپ تریگر (Startup Trigger) است. در چهار روز ابتدایی این رویداد آموزشی و رقابتی ۶ روزه، کارگاه‌های آموزشی توسط مشاوران، افراد خبره و شرکت‌های برتر برگزار می‌شود. هم‌چنین طی نشستی تمام اعضای استارتاپ‌ها فعالیت‌های خود را شرح می‌دهند و به تبادل اطلاعات می‌پردازند. در دو روز پایانی شرکت‌کننده‌ها می‌توانند با توجه به تبادل اطلاعات انجام گرفته، تشکیل تیم دهند و روی ایده‌های خود بیشتر کار کنند. در نهایت شرکت‌کنندگان ایده‌های خود را در برابر داوران شرح می‌دهند و تیم‌های برتر در کنار دریافت جوایز می‌توانند به‌صورت ویژه از سرویس‌های شتاب‌دهنده‌ی شریف برای ادامه‌ و گسترش فعالیت‌های خود استفاده کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38003 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/05/01 تعداد مشاهده: 1747
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی محمدی 1396/05/02 01:04
خیلی خوبه