کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316156 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نوار آدرس نسخه‌ جدید مرورگر کروم بتا برای اندروید، به لبه‌ پایین منتقل شد

در جدیدترین نسخه‌ی مرورگر کروم‌ بتا برای اندروید، نوار آدرس این اپلیکیشن به بخش پایین صفحه‌نمایش منتقل شده است.

نوار آدرس نسخه‌ جدید مرورگر کروم بتا برای اندروید، به لبه‌ پایین منتقل شد

با انتشار جدیدترین آپدیت اپلیکیشن کروم‌ بتا برای سیستم‌عامل اندروید، نوار آدرس این مرورگر به بخش پایین نمایشگر تغییر مکان داده است. این تغییر چند ماه قبل در نسخه‌ی مخصوص توسعه‌دهندگان کروم رؤیت شد؛ اما مسلما بسیاری از کاربران، این نسخه‌ را هیچ‌گاه مشاهده نکردند و برخی دیگر ترجیح دادند منتظر انتشار نسخه‌های پایدار بمانند. نوار آدرس انتقال‌یافته به بخش پایینی مرورگر با نام کروم هوم نیز شناخته می‌شود و ظاهرا قرار است برای مدتی به‌طور ثابت به همین شکل باقی بماند.

برای درک بهتر این تغییر، تصاویر اسکرین‌شات زیر را مرور کنید. این عکس‌ها مربوط به جدیدترین نسخه‌ی اپلیکیشن کروم بتا (نسخه‌ی ۶۱.۰.۳۱۶۳.۵۱) هستند. همان‌طور که مطمئنا متوجه شده‌اید، نوار آدرس حالا در پایین صفحه‌نمایش قرار داده شده است؛ اما ظاهر کلی اپلیکیشن تغییری ندارد و به نظر می‌رسد تنها تغییر بصری این نسخه، انتقال نوار آدرس به پایین مرورگر است.

کروم بتا




علاوه بر این، کاربران می‌توانند نوار آدرس جدید را تا نیمه‌ی صفحه نمایش به سمت بالا سوایپ کنند تا بدین طریق به میان‌برهای وب‌سایت‌ها دسترسی داشته باشند. همچنین کاربران می‌توانند مطالب مورد علاقه‌ی خود را به‌صورت تمام‌صفحه مطالعه کنند. با سوایپ کردن نوار آدرس، یک منو در پایین به کاربر نمایش داده می‌شود که شامل گزینه‌های هوم، دانلودها، نشانک‌ها و تاریخچه می‌شود. برای دسترسی به گزینه‌ی تب جدید در این نسخه‌ از کروم بتا، باید نوار آدرس را تا نیمه‌ی نمایشگر سوایپ کرد و در این شرایط، دکمه‌ی تب جدید در پایین سمت چپ نمایشگر قابل مشاهده خواهد بود. در این بخش همچنین میان‌برهای دیگری برای وب‌گردی در حالت ناشناس و پیش‌نمایش تب‌ها در نظر گرفته شده است. آیا شما با تغییرات یادشده و مهم‌تر از آن، انتقال نوار آدرس به بخش پایینی مرورگر کروم موافق هستید؟ اگر این سبک را نمی‌پسندید می‌توانید با غیر فعال کردن آن، ظاهر مرورگر را به حالت اولیه‌ برگردانید تا نوار آدرس مجددا در جایگاه اصلی خود یعنی در بالای نمایشگر نمایان شود. بدین منظور به آدرس chrome://flags مراجعه و عبارت Chrome Home را پیدا کنید؛ حالا می‌توانید در این بخش، حالت Default را به Disable تغییر دهید تا نوار آدرس کروم به حالت اصلی خود برگردد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38351 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/05/28 تعداد مشاهده: 1674
سافت گذر