کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316226 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گسترش حیطه فعالیت استارت‌آپ سازنده پریسما

استارت‌آپ سازنده اپلیکیشن پریسما (Prisma) قصد دارد ابزاری را برای برنامه نویسان و طراحان شرکت‌های مختلف مهیا کند که از طریق آن بتوانند افکت‌های تصویری مورد استفاده در اپلیکیشن‌های خود را با استفاده از شبکه‌های عصبی و تکنولوژی یادگیری ماشینی ارتقاء دهند. این پروژه تنها مختص به برنامه‌نویسان و طراحان استارت‌آپ پریسما نمی‌شود. از همین رو، شرکت وبسایت جدیدی با آدرس Prismalabs.ai را ساخته که در آن جزئیات این پروژه و امکاناتی که قرار است به شرکت‌ها و برنامه‌نویسان ارائه کند را در آن ذکر کرده است.


"موسینکوف" مدیرعامل این شرکت می‌گوید برنامه‌نویسانی که قصد دارند افکت‌های تصویری مشابه موارد استفاده شده در اپلیکیشن پریسما را به اپلیکیشن خود اضافه کنند، می‌توانند از ابزارهای برنامه‌نویسی (SDK) جدید ما استفاده کنند. او در اینباره می‌گوید: "طراحان و برنامه‌نویسان بسیاری از شرکت‌ها همواره با اضافه کردن تکنولوژی‌ها و امکانات مختلف به اپلیکیشن‌هایشان با موانع مختلفی روبرو می‌شوند. ما نیز احساس می‌کنیم که می‌توانیم راهکارها و تجربیات خودمان را در این زمینه در اختیار این افراد و شرکت‌ها قرار دهیم. ما به‌دنبال پیشرفت در زمینه تکنولوژی هوش مصنوعی و چشم کامپیوتر (Computer Vision) هستیم و قصد داریم به دیگر شرکت‌ها در افزایش به‌کارگیری هوش مصنوعی در برنامه‌هایشان کمک کنیم و حتی کاربران را در برقراری آسان‌تر ارتباط و حل مشکلاتشان نیز همراهی کنیم."

او در ادامه اذعان داشت که ابزار برنامه‌نویسی جدید خود را در اختیار چند کمپانی بزرگ قرار داده‌اند که متاسفانه به‌نام آنها اشاره‌ای نکرد.

موسینکوف معتقد است که شرکت ها با به‌کارگیری هوش مصنوعی در اپلیکیشن‌ها می‌توانند کیفیت تجربیات کاربران را افزایش دهند. او در اینباره می‌گوید: "با به‌کارگیری هوش مصنوعی  ویرایش تصاویر، اضافه کردن افکت‌های مختلف و دیگر امکانات به‌آسانی قابل استفاده خواهند بود. شرکت ما معتقد است که با اارائه این ابزارهای جدید به دیگر برنامه‌نویسان و شرکت‌ها می‌تواند کیفیت اپلیکیشن‌های اپ‌استور و گوگل‌پلی را تا حدودی افزایش دهد."

اپلیکیشن پریسما که از تابستان سال گذشته در بین کاربران محبوبیت پیدا کرد، به کاربران اسمارت‌فون‌ها امکان اضافه کردن افکت‌های گرافیکی به تصاویر در کمتریین زمان ممکن را می‌دهد. این اپلیکیشن از شبکه‌های عصبی و یادگیری عمیق (Deep Learning) برای اضافه کردن این فیلترها به تصاویر استفاده می‌کند.

این اپلیکیشن تا دسامبر سال گذشته بیش از 70 میلیون مرتبه توسط کاربران سراسر دنیا دانلود شده بود و همین مسئله موجب جلب توجه بسیاری از شرکت‌های قدرتمند به این تکنولوژی شد. پس از افزایش محبوبیت این اپلیکیشن کمپانی فیسبوک هم سریعا چنین ویژگی مشابهی را به پلتفرم خود اضافه کرد.

پریسما با بهره‌گیری از تیم تحقیق و توسعه قدرتمند و همچنین تکنولوژی پیشرفته و تجربیات بالای خود قصد دارد در آینده از این افکت‌ها در ویدیوها نیز استفاده کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38369 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1396/05/29 تعداد مشاهده: 1242
کلید واژه ها: ,
سافت گذر