کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316144 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گیر فیت 2 پرو سامسونگ گران‌تر از نسل قبل خواهد بود

ایوان بلس، به‌تازگی قیمت نسل جدید دست‌بند هوشمند سامسونگ را با نام گیر فیت ۲ پرو فاش کرده است. 

گیر فیت 2 پرو سامسونگ گران‌تر از نسل قبل خواهد بود

مدتی پیش، سامسونگ از کاربران برنامه اسمارت‌لب پلاس در رابطه با گجت پوشیدنی جدید خود که ترکیبی از ساعت و دست‌بند هوشمند است، نظرخواهی کرد. پس از افشای جزئیات بیشتری از این مدل با دریافت تأییدیه FCC، مشخص شد که محصول جدید سامسونگ به‌عنوان عضو جدیدی از سری دست‌بند‏های هوشمند گیر فیت عرضه می‌شود. البته، از عرضه مدل جدید سری گیر فیت نزدیک به یک سال می‌گذرد و چندان دور از انتظار نبود که دست‏‌بند جدید سامسونگ در تابستان معرفی شود.

نسل جدید دست‌بند هوشمند گیر فیت که با نام Gear Fit 2 Pro راهی بازار خواهد شد، از سیستم‌‌عامل اختصاصی تایزن استفاده می‌کند و شرکت سامسونگ در نظر دارد این محصول را به‌صورت هم‎زمان،  در تاریخ ۲۳ آگوست (۱ شهریور) به همراه فبلت پرچم‌دار جدیدش یعنی گلکسی نوت ۸ معرفی کند.

اوایل ماه جاری، تصاویر رندری از گیر فیت ۲ پرو منتشر و بخشی از قابلیت‎های این محصول فاش شد. به‎تازگی، ایوان بلس (با حساب کاربری evleaks@)، قیمت دست‌بند هوشمند جدید گیر فیت ۲ پرو سامسونگ را فاش کرده است.

قیمت گیر فیت 2 پرو
بر همین اساس، گمان می‌رود گیر فیت ۲ پرو با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار راهی بازار شود؛ قیمت این مدل در یک خرده‎فروشی در ایالات متحده فاش شده است. گیر فیت ۲ پرو، ۲۰ دلار گران‌قیمت‌تر از نسل قبل خواهد بود؛ شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۶، گیر فیت ۲ را با قیمتی نزدیک به ۱۷۹.۹۹ دلار به بازار عرضه کرد.

البته، قیمت بالاتر گیر فیت ۲ پرو در مقایسه با نسل قبل چندان بی‌دلیل نیست و می‌توان آن را با تغییرات صورت‌گرفته در این دست‌بند هوشمند توجیه کرد؛ گیر فیت ۲ پرو با طراحی متفاوت‏‌تری عرضه می‎شود و بند آن نیز تغییراتی دارد؛ نحوه بسته شدن بند در گیر فیت ۲ پرو به ساعت‌ هوشمند نزدیک‌تر شده است.  

علاوه ‎بر این، مدتی پیش مشخص شد که دست‌بند هوشمند گیر فیت ۲ پرو، مقاومت بیشتری در برابر نفوذ آب دارد؛ به همین دلیل می‌توانید از دست‌بند جدید سامسونگ، حتی هنگام شنا استفاده کنید. این دست‌بند هوشمند از گواهی 5ATM بهره می‎گیرد که مقاومت آن را در برابر نفوذ آب تضمین خواهد کرد.

هم‌چنین، سامسونگ تغییراتی در گیر فیت ۲ پرو اعمال کرده است و به کمک آن، می‎توانید با استفاده از دست‎بند هوشمند جدید این سازنده، آهنگ پخش کنید. گیر فیت ۲ پرو از پخش آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) آهنگ‌ در اسپاتیفای پشتیبانی خواهد کرد.

مانند نسل قبل، دست‌بند گیر فیت ۲ پرو با سیستم‎عامل اندروید و آی‌او‏اس سازگاری خواهد داشت. هم‏چنین شرکت سامسونگ این مدل را در اندازه‏‌های بزرگ و کوچک عرضه خواهد کرد. قیمت ۱۹۹.۹۹ دلاری فاش شده، برای مدل کوچک گیر فیت ۲ پرو است. در نهایت، باید اشاره کرد دست‌بند هوشمند جدید سامسونگ از یک نمایشگر امولد خمیده استفاده می‌کند. اندازه صفحه‌نمایش در مدل‌های مختلف گیر فیت ۲ پرو مشابه است و فقط اندازه بندها با یکدیگر تفاوت دارد. 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38389 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/05/30 تعداد مشاهده: 1239
کلید واژه ها: ,
اخبار مرتبط
سافت گذر