کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار عمومی دستیار هوشمند بیکسبی سامسونگ از امروز آغاز شد

سامسونگ با انتشار یک تیزر جدید، این موضوع را تأیید کرد که دستیار دیجیتال بیسکبی در ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد) به‌طور عمومی برای کاربران فعال می‌شود.

انتشار عمومی دستیار هوشمند بیکسبی سامسونگ از امروز آغاز شد

پیش از این شایع شده بود که دستیار صوتی بیکسبی در تاریخ ۲۲ آگوست به‌طور عمومی فعال خواهد شد؛ اما حالا این مورد تأیید شده است که انتشار بین‌المللی این دستیار شخصی، امروز آغاز خواهد شد. کمپانی سامسونگ به‌تازگی یک تیزر جدید منتشر کرده است که به وضوح نشان می‌دهد فعال شدن عمومی دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی بیکسبی از تاریخ ۲۲ آگوست یعنی امروز آغاز خواهد شد.

بر اساس گزارش‌ها، در این آپدیت جدید، بیکسبی، بیکسبی گلوبال اکشن، بیکسبی دیکتیشن، بیکسبی وِیک‌آپ و بیکسبی PLM از قبل در بسیاری از کشورها از جمله انگلستان، آفریقای جنوبی، هند، هلند، آلمان، فرانسه، ایتالیا، آرژانتین، افغانستان، ایران، امارات، استرالیا، فیلیپین، مالزی و پاکستان فعال شده است. در هرحال، این قابلیت‌های مرتبط با بیکسبی همچنان فعال نشده‌اند؛ بنابراین امکان استفاده از آن‌ها وجود ندارد. اما از امروز این ویژگی‌ها به‌طور کامل قابل استفاده خواهند بود و قابلیت‌های آن‌ها به‌طور کامل فعال خواهد شد. البته همه‌ی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های ساخت کمپانی سامسونگ با قابلیت‌های جدید بیکسبی سازگاری ندارند. همچنین این ویژگی‌ها در برخی از دستگاه‌های سامسونگ زودتر از بقیه فعال خواهد شد.

هم‌اکنون دستیار صوتی بیکسبی در بیش از ۲۰۰ کشور سراسر جهان در دسترس کاربران قرار گرفته است. البته بیکسبی پیش از این در آمریکا و کره‌ی جنوبی منتشر شده بود. در واقع این دستیار شخصی پس از چند ماه تأخیر و در ماه جولای عرضه شد. هدف سامسونگ از توسعه‌ی بیکسبی، ایجاد یک رابط کاربری هوشمند برای انجام ساده‌تر و سریع‌تر کارهای مختلف در گوشی‌های هوشمند بوده است.

معاون اجرای سامسونگ الکترونیکز، اینجونگ ری، می‌گوید: «بیکسبی به نحوی طراحی شده است که با گذشت زمان، موارد مختلف را یاد می‌گیرد و قابلیت‌های آن به مرور و طی استفاده‌ی کاربر بهبود خواهد یافت. گسترش قابلیت‌های بیکسبی وویس یک گام اولیه و مهم برای افزایش امکانات این دستیار صوتی است... بیکسبی در آینده قدرت یادگیری خواهد داشت تا قابلیت‌ها و تعامل‌های شخصی‌تر و هوشمندتری به کاربر ارائه دهد و علاوه بر این، امکان استفاده از این دستیار شخصی در دستگاه‌های بیشتری فراهم خواهد شد.»

سامسونگ می‌گوید بیکسبی در کشورها، دستگاه و به زبان‌های بیشتری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و علاوه بر این با مرور زمان، اپلیکیشن‌های شخص‌ ثالث بیشتری با آن یکپارچه خواهند شد. کاربران دو گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس می‌توانند با فشردن دکمه‌ی فیزیکی اختصاصی این دستیار هوشمند، از آن استفاده کنند. همچنین امکان فعال کردن بیکسبی با بیان عبارت کلیدی «Hi Bixby» وجود دارد.

بد نیست اشاره کنیم که علاوه بر انتشار عمومی دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی بیکسبی که از امروز آغاز شده است، سامسونگ سرانجام فردا از جدیدترین نسل فبلت هوشمند خود نیز رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود این کمپانی در تاریخ ۲۳ آگوست (یک شهریور) گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ را رسما در جریان رویداد آنپکد خود معرفی کند و گفته شده است که این محصول همانند گوشی‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، به‌طور پیش‌فرض به دستیار دیجیتال بیکسبی مجهز خواهد بود. در زیر می‌توانید ویدیو تبلیغاتی رسمی سامسونگ برای انتشار عمومی دستیار هوشمند بیکسبی را تماشا کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38405 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/05/31 تعداد مشاهده: 1138
سافت گذر