کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316140 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شارژ سریع آیفون 10 به آداپتور و کابل مناسب وابسته است

بر اساس یک گزارش جدید، برای شارژ سریع آیفون‌ ۱۰ باید آداپتور و کابل مبدل مناسب خریداری کنید که از طریق فروشگاه اپل در دسترس است.

شارژ سریع آیفون 10 به آداپتور و کابل مناسب وابسته است

شرکت اپل در رویداد خبری خود در روز سه‌شنبه (۲۱ شهریورماه) از گوشی پرچم‌دار جدید آیفون ۱۰ (iPhone X) به همراه دو گوشی ارزان‌قیمت‌تر آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس رونمایی کرد. در میان قابلیت‌هایی که آیفون‌های امسال اپل به آن‌ها مجهز شده‌اند، حذف حاشیه‌های نمایشگر آیفون ۱۰، تغییر جنس پنل پشتی آیفون‌های جدید از جمله آیفون ۱۰ و آیفون ۸ به شیشه به دلیل پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم و امکان شارژ سریع آیفون‌های جدید بیشتر از سایر ویژگی‌ها جلب توجه می‌کنند.

بااین‌حال، به نظر می‌رسد برای شارژ سریع آیفون‌های جدید اپل به کابل و آداپتور مناسب احتیاج خواهید داشت که باید آن‌ها را به‌صورت جداگانه برای آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون ۱۰ خریداری کنید. اپل مدعی است که باتری آیفون ۱۰ می‌تواند در مدت نیم ساعت با آداپتور و کابل مناسب، تا ۵۰ درصد شارژ شود.

اپل به وب‌سایت CNET اعلام کرده است که قابلیت شارژ سریع آیفون‌های جدید اپل به یک آداپتور با اتصال یواس‌بی نوع سی و مبدل آن به لایتنینگ وابسته خواهد بود. اگر به فروشگاه آنلاین اپل مراجعه کنید، قیمت آداپتور مناسب و کابل مبدل به شرح زیر است:

آداپتور پاور یواس‌بی نوع سی ۲۹ واتی: ۴۹ دلار
آداپتور پاور یواس‌بی نوع سی ۶۱ واتی: ۶۹ دلار
آداپتور پاور یواس‌بی نوع سی ۸۷ واتی: ۷۹ دلار
کابل مبدل یواس‌بی نوع سی به لایتنینگ با یک متر طول: ۲۵ دلار
 کابل مبدل یواس‌بی نوع سی به لایتنینگ با دو متر طول: ۳۵ دلار
وب‌سایت CNET همچنین مدعی است که مدل‌های موجود پدهای شارژ بی‌سیم برند Mophie و Belkin نیز یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای شارژ سریع ۷.۵ واتی، دریافت خواهند کرد تا شارژ سریع آیفون‌های جدید اپل امکان‌پذیر شود.

اپل، آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس را به‌عنوان جایگزین آیفون‌های ۲۰۱۶ از تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) به بازار عرضه خواهد کرد. همان‌طور که گفته شد، جنس بدنه آیفون‌های جدید به شیشه تغییر پیدا کرده و فریم گوشی از جنس فلز است. بااین‌حال، آیفون‌های ۸ و ۸ پلاس از همان زبان طراحی آیفون‌های قبل استفاده می‌کند. کوپرتینویی‌ها، آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس را به ترتیب با قیمت پایه ۶۹۹ و ۷۹۹ دلار عرضه خواهند کرد؛ این قیمت برای مدل پایه آیفون‌های جدید با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است. در صورت تمایل برای خریداری مدل‌های رده‌بالای آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس با ۲۵۶ گیگابایت حافظه، باید به ترتیب ۸۴۹ و ۹۴۹ دلار هزینه کنید.

آیفون ۱۰، دیگر عضو سری آیفون‌های ۲۰۱۷ اپل است که از طراحی بدون لبه استفاده می‌کند و همچنین مانند آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس، با پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم و قابلیت شارژ سریع روانه بازار خواهد شد. رزولوشن نمایشگر در این مدل نسبت به آیفون ۸ پلاس افزایش یافته و به ۱۱۲۵ در ۲۴۳۶ پیکسل رسیده است. اپل، آیفون ۱۰ (iPhone X) را با قیمت پایه ۹۹۹ دلار برای نسخه ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد کرد و مدل رده‌بالای این گوشی با ۲۵۶ گیگابایت حافظه، ۱۱۴۹ دلار قیمت‌گذاری شده است. این مدل از ۳ نوامبر (۱۲ آبان‌ماه) به فروش می‌رسد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38683 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/06/26 تعداد مشاهده: 2118
کلید واژه ها: , ,
اخبار مرتبط
سافت گذر