کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9196 | مشاهده و دانلود: 739946538 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/28 | اعضاء: 316729 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شکار جدید گوگل

گفته مي‌شود گوگل در حال مذاكره با Groupon براي خريد اين فروشگاه اينترنتي به ارزش حدودي 3 ميليارد دلار است. اين در حالي است كه برخي رسانه‌ها به نقل از منابع آگاه اعلام كرده‌اند گوگل هم اكنون Groupon را به ارزش 5/2 ميليارد دلار تصاحب كرده است.Groupon يك فروشگاه اينترنتي است كه در سال 2008 راه‌اندازي شد و خيلي زود به محبوبيت دست يافت. ويژگي مهم اين وب سايت، ارايه پيشنهادهاي خريد فوق‌العاده به مدت 24 ساعت است. اين وب سايت هر روز تعداد محدودي از محصولات خود را به مدت 24 ساعت با شرايط ويژه به فروش مي‌رساند. تحويل سريع، تخفيف قابل توجه و اهداي هديه و محصولات جانبي به همراه محصول اصلي از ويژگي‌هاي محصولاتي است كه در فهرست فروش‌هاي يك روزه و فوق‌العاده Groupon قرار مي‌گيرند.

فروشگاه‌هاي آنلاين بزرگي همچون آمازون و Buy.com هم علاوه بر سرويس فروش عادي خود، روزانه محصولاتي را با شرايط ويژه به فروش مي‌رسانند.

هنوز هيچ كدام از طرفين اين معامله را تاييد يا رد نكرده‌اند. اين در حالي است كه ديويد لائوي ماه قبل در مصاحبه‌اي به طور ضمني اشاره كرده بود كه احتمال دارد غول جست‌و‌جو شركت‌هايي به بزرگي يوتيوب يا DoubleClick را خريداري كند. گوگل سرويس به اشتراك‌گذاري تصاوير ويديويي يوتيوب را به ارزش 6/1 ميليارد دلار در سال 2006 تصاحب كرد و در سال 2008 هم سرويس تبليغات تحت وب DoubleClick را به ارزش 2/3 ميليارد دلار خريد.

اريك لفكوفسكي، مديرعامل Groupon اعلام كرد: موفقيت Groupon باعث شده كه بسياري از شركت‌ها براي خريد اين شركت پيشقدم شوند.

وي مي‌افزايد: اين شركت‌ها از شراكت استراتژيك گرفته تا سرمايه‌گذاري و پيشنهادهاي بزرگ تر، گزينه‌هاي متفاوتي را پيش روي ما قرار داده‌اند. از اينكه براي هميشه مستقل بمانيم خوشحال خواهيم بود، اما در عين حال از هر شراكتي كه معقول و منطقي به نظر برسد استقبال مي‌كنيم.

برخي از كارشناسان ارزش Groupon را بين 2 تا 3 ميليارد دلار تخمين زده‌اند و حتي برخي ارزش اين فروشگاه اينترنتي را حدود 4 ميليارد دلار مي‌دانند. اين در حالي است كه درآمد ماهانه Groupon به بيش از 50 ميليون دلار رسيده است. پس از موفقيت Groupon، وب سايت‌هاي بي‌شماري دست به تقليد از مدل تجاري اين فروشگاه آنلاين زدند، اما هيچ كدام به اندازه Groupon موفق نبوده‌اند.

كلايو اوون، تحليلگر وب سايت Business Insider بر اين باور است كه تصاحب Groupon از سوي گوگل يك معامله ايده‌آل است كه به نفع دوطرف تمام مي‌شود. اوون مي‌گويد: يكي از هزينه‌هاي اصلي Groupon در كنار هزينه‌هاي پرسنلي، جذب مصرف‌كننده است. اين در حالي است كه گوگل يكي از بزرگ‌ترين يا حتي بزرگ‌ترين درگاه جذب مصرف‌كنندگان آنلاين است.

اوون مي‌گويد: Groupon هم مثل رقباي ديگرش براي اينكه در صدر نتايج جست‌و‌جوي كاربران قرار گيرد پول خرج مي‌كند. در صورت نهايي شدن معامله گوگل و Groupon، نام اين فروشگاه اينترنتي بي‌شك به گوش تعداد بسيار بيشتري از مصرف‌كنندگان خواهد خورد و بخش عمده‌اي از هزينه‌هاي تبليغاتي و جذب مشتري آن كاهش خواهد يافت. علاوه بر اين گوگل مي‌تواند نتايج جست‌و‌جوي مربوط به Groupon را در كادر جداگانه‌اي نمايش دهد. گوگل از اين روش در نمايش جست‌و‌جوي سرويس‌هاي خود مثل يوتيوب يا اخبار گوگل هم استفاده مي‌كند. اين امر برتري قابل توجهي به Groupon مي‌بخشد در حالي كه رقباي اين وب سايت براي آنكه در نتايج جست‌و‌جو بالاتر از يكديگر قرار گيرند، همچنان بايد پول بدهند و سر و دست بشكنند.

گوگل هم در اين معامله سرش بي‌كلاه نمي‌ماند. براي مثال غول اينترنتي در ازاي ايندكس كردن لينك‌هاي Groupon در صدر نتايج جست‌و‌جو مي‌تواند سهم اندكي از هر معامله در اين وب سايت را دريافت كند؛ با توجه به اينكه روزانه هزاران معامله در Groupon انجام مي‌گيرد، گوگل يك منبع درآمد بزرگ از اين فروشگاه اينترنتي به حساب خود باز مي‌كند.

گزينه‌هاي گوناگوني پيش روي گوگل و Groupon براي نفع بردن از يكديگر وجود دارد، اما حتي اگر همين حالا معامله اين دو شركت منتفي شود، Groupon سود كرده است؛ زيرا نام آن براي مدتي در فهرست خبرهاي داغ دنياي فناوري منتشر شده است و مصرف‌كنندگان آگاه شده‌اند كه گوگل در پي خريد اين وب سايت بوده است. اين امر براي Groupon اعتبار قابل توجهي محسوب مي‌شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3897 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1389/09/10 تعداد مشاهده: 1938
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر