کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316139 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با Xperia Hello اسپیکر هوشمند سونی آشنا شوید

کمپانی سونی همانند دیگر کمپانی‌های مطرح دنیای فناوری، اسپیکر هوشمند خود را توسعه داده است که Xperia Hello نام دارد. 

با Xperia Hello اسپیکر هوشمند سونی آشنا شوید

در طول چند سال اخیر بازار اسپیکرهای هوشمند رونق گرفته است و تقریبا بسیاری از کمپانی‌های مطرح دنیای فناوری در حال توسعه‌ی اسپیکر هوشمند خود هستند. شرکت سونی نیز جزو این کمپانی‌ها بوده و با سلیقه و روش خود اسپیکر هوشمند خود را توسعه داده است. این کمپانی در جریان کنگره جهانی موبایل سال گذشته چند محصول هوشمند غیر موبایلی را معرفی کرد که Xperia Agent  جزو آن‌ها بود. سونی طرح مفهومی  این محصول را نمایش داد و از آن به‌عنوان رقیبی برای محصولات گوگل هوم، آمازون اکو و اپل هوم‌پاد یاد کرد. حال این کمپانی نمونه‌ی نهایی محصول هوشمند خود را با نام اکسپریا هِلو معرفی کرده است.

درحالی‌که امروزه بیشتر محصولات هوشمند از جمله اسپیکرهای هوشمند از نوع خاص هوش مصنوعی بهره‌مند شده‌اند، سونی به روش خود و یک سطح بالاتر از دیگر اسپیکرهای هوشمند، روبات اکسپریا هلو را توسعه داده است. این روبات همانند دیگر اسپیکرهای هوشمند، وظایف معمول همانند اعلام وضعیت آب و هوا را بر عهده دارد؛ اما از قابلیت‌هایی مثل مکالمه تصویری و یک دوربین امنیتی داخلی نیز برخوردار است. 

اکسپریا هلو
روبات هوشمند سونی از نمایشگر ۴.۶ اینچی عمومی مخصوص مکالمات تصویری و نمایش اطلاعات، دوربین و سنسور فروسرخ به منظور تشخیص حرکات در محیط و هفت میکروفون اختصاصی بهره‌مند شده است. البته هنوز شرکت سونی قادر به توسعه‌ی دستیار هوش مصنوعی در این محصول نشده است. این بلندگو سیستم عامل اندروید دارد؛ اما نمی‌تواند رقیبی برای تکنولوژی‌هایی مثل الکسا یا گوگل اسیستنت باشد. با این حال، اکسپریا هلو همانند اکسپریا ایر بادز به یک دستیار اختصاصی مجهز شده است.  فروش این محصول از ماه آینده برای اولین بار در ژاپن آغاز خواهد شد؛ اما از قیمت قطعی و تاریخ عرضه‌ی آن در بازارهای جهانی هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39134 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/07/27 تعداد مشاهده: 1650
اخبار مرتبط
سافت گذر