کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316252 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کوالکام اسنپدراگون 845 را ماه دسامبر معرفی می‌کند

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که کوالکام قصد دارد پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ را اوایل ماه دسامبر معرفی کند.
کوالکام اسنپدراگون 845 را ماه دسامبر معرفی می‌کند

کوالکام قرار است پردازنده‌ی پرچم‌دار بعدی خود با عنوان اسنپدراگون ۸۴۵ را زودتر از انتظار معرفی کند. بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، این شرکت احتمالا تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ را در ماه دسامبر سال جاری عرضه خواهد کرد.

اخیرا تصویری از یک پوستر به بیرون درز کرده است که بر اساس آن، کوالکام رویدادی با عنوان «Snapdragon Technology Summit» از چهارم تا هشتم دسامبر برگزار می‌کند و احتمالا قرار است در این رویداد از نسل جدید پردازنده‌ی موبایل خود نیز رونمایی کند.

هرچند تاریخ دقیق معرفی این پردازنده مشخص نیست، گزارش‌ها از معرفی آن در روز اول رویداد خبر می‌دهند. باوجود معرفی زودهنگام، تولید انبوه این تراشه ممکن است تا پایان امسال یا اوایل سال آتی به طول بیانجامد.

اسنپدراگون ۸۴۵ با استفاده از فرآیند ۱۰ نانومتری و کم‌مصرف LPE FinFET تولید خواهد شد. بر اساس شایعات، این تراشه ۴ هسته‌ی ARM کورتکس A-75 و چهار هسته‌ی ARM کورتکس A53 خواهد داشت و برای عملکرد گرافیکی بهتر با واحد پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۶۳۰ همراه خواهد شد.

انتظار می‌رود که آدرنو ۶۳۰ در مقایسه با آدرنو ۵۴۰ بهبود قابل توجهی در عملکرد گرافیکی پیدا کرده باشد. همچنین انتظار می‌رود که این تراشه با هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و واقعیت گسترش‌یافته سازگار شده باشد. بر اساس گمانه‌زنی‌ها، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ با هسته‌های به‌روزشده‌ی Kryo ارائه خواهد شد.

در رأس تمام موارد ذکرشده، چیپ‌ست جدید به مودم X20 نیز مجهز خواهد بود. این مودم می‌تواند سرعت دانلودی برابر با ۱.۲ گیگابیت بر ثانیه به ارمغان بیاورد.

گفته می‌شود که سامسونگ طی قراردادی، اولین سری از تولید این پردازنده را منحصرا برای گوشی‌های هوشمند جدید خود یعنی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در نظر گرفته است. غول کره‌ای در زمان ارائه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ نیز این کار را انجام داد.

از سوی دیگر، گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر این که شیائومی Mi 7 اولین دستگاهی است که به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز خواهد شد. شیائومی همچنین گفته است که در حال همکاری با کوالکام برای بهینه‌سازی اسنپدراگون ۸۴۵ است تا نسخه‌ی دوم این چیپ‌ست را در می ۷ به کار ببرد.

هم‌زمان گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه کوالکام کار روی اسنپدراگون ۸۵۵ را آغاز کرده است و احتمالا این تراشه در گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۹ مورد استفاده قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود اسنپدراگون ۸۵۵ با فناوری ۷ نانومتری و با همکاری شرکت تایوانی TSMC ساخته خواهد شد و انتظار می‌رود اواخر سال ۲۰۱۸ رونمایی شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39326 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/08/10 تعداد مشاهده: 1758
کلید واژه ها: ,
سافت گذر