کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316239 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه رمز عبور وای‌فای خود را پیدا کنیم؟

اگر به هر دلیلی رمز عبور و یا همان پسورد وای‌فای خود را فراموش کرده‌اید و نمی‌دانید که چطور آن را پیدا کنید این مقاله به شما کمک می‌کند که بهترین راه حل را پیدا کنید. 

در این مطلب `چهار مقاله مجزا را در زمینه " بازیابی  گذرواژه‌ وای‌فای" گردآوری کردیم. روی تیتر دلخواهتان کلیک کنید تا مقاله مورد نظر باز شود.


چگونه رمز عبور وای‌فای خود را پیدا کنیم؟

چگونه رمز عبور وای‌فای خودمان را پیدا کنیم


گاهی پیش آمده که رمز عبور شبکه وای‌فای‌مان را فراموش کرده‌ایم یا در منزل یکی از آشنایان هستیم و نمی‌خواهیم رمز وای‌فای را مجددا سوال کنیم. در این مقاله به راه‌های بدست آوردن و بازیابی رمز عبور شبکه وای‌فای خواهیم پرداخت.

چگونه گذرواژه‌های وای‌فای روی ویندوز و MacOS را پیدا کنیم؟


حتما این حالت برای شما هم پیش آمده که قصد داشته باشید وای‌فای خانه خود را با مهمان‌تان به‌اشتراک بگذارید ولی هرچه فکر می‌کنید گذرواژه آن یادتان نمی‌آید و فقط روی کامپیوتر شما یک کپی از آن وجود دارد. شاید هم بخواهید دستگاه جدیدتان را به‌تمام شبکه‌های وای‌فای که روی کامپیوترتان ذخیره هستند وصل کنید. بهتر است قبل از هر کاری، این مقاله را مطالعه کنید.

چگونه با اسمارت‌فون گذرواژه‌های شبکه وای‌فای را پیدا کنیم؟


اگر قصد دارید دستگاه جدیدی را به شبکه وای‌فای متصل کنید اما گذرواژه ورود به‌شبکه را فراموش کرده‌اید غصه نخورید. برای دسترسی به این گذرواژه‌ها در هر دو سیستم‌عامل iOS و آندروید چند روش ساده و آسان وجود دارد که به‌شما در پیدا کردن آن‌ها کمک می‌کند. برای آگاهی از این روش‌ها این مقاله را مطالعه کنید.

چگونه به روتری که گذرواژه آن‌را فراموش کرده‌ایم دسترسی پیدا می‌کنیم


اگر گذرواژه روتر خود را فراموش کرده‌اید نگران نباشید، به دلیل این‌که بازهم این شانس را دارید تا به روتر خود دسترسی پیدا کنید. راهکارهای مختلفی برای این منظور وجود دارد که یکی از آن‌ها بازنشانی گذرواژه به مقدار پیش‌فرض کارخانه است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39396 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1396/08/16 تعداد مشاهده: 3030
کلید واژه ها: ,
سافت گذر