کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ با همکاری ارتش آمریکا روی شبکه 5G کار می‌کند

سامسونگ همچنان به مشارکت در پیشرفت فناوری شبکه 5G ادامه می‌دهد و برای توسعه شبکه 5G، همکاری خود را با ارتش آمریکا آغاز کرده است.

سامسونگ با همکاری ارتش آمریکا روی شبکه 5G کار می‌کند

بر اساس یک گزارش، شرکت سامسونگ در حال حاضر با ارتش ایالات متحده روی ساخت یک شبکه بی‌سیم جدید با پهنای باند 5G کار می‌کند؛ شبکه جدید برای اتصال سریع و شبکه فناوری Line-of-sight (مسیر مستقیم و اساساً خط راست موج رادیویی بین آنتن‌های فرستنده و گیرنده) طراحی شده است.

گزارش شده است که سامسونگ برای پیشبرد آزمایش‌های توسعه‌ای خود از ابزار و سیستم موج ۲۸ گیگاهرتز قبل از این‌که تجاری شوند استفاده می‌کند و همچنین آزمایش‌های 4G در فرکانس ۳.۵ گیگاهرتز را با استفاده از فناوری سلول کوچک 4G LTE پیش می‌برد.

تری هالوورسن، مدیر تکامل فناوری اطلاعات و ارتباطات موبایل و مدیر بازرگانی الکترونیکی سامسونگ الکترونیکس، اعلام کرده است که چون این فناوری بر مبنای فاکتورهای تجاری موجود شکل می‌گیرد، شبکه جدید 5G ارزان خواهد بود. هالوورسن در گذشته مدیر فناوری اطلاعات در وزارت دفاع ایالات متحده بود.

او همچنین اشاره کرد که شبکه ایمن‌تر خواهد بود؛ مثلا برای زمانی که پهنای باند وسیعی دارید، می‌توانید سطوح بالایی از رمزگذاری را بدون آسیب رساندن به سرعت اتصال استفاده کنید.

شبکه برای اتصال‌های Line-of-sight به آنتن‌های کوچک با چندین جهت متکی است.؛ به این دلیل که در صورت لزوم، شبکه بتواند در محیط‌های فاقد GPS با حجم زیادی از جریان داده عمل کند.

این موضوع به گره‌های هوایی محدود نمی‌شود و می‌تواند به‌عنوان یک شبکه زمینی، با استفاده از گره‌های زمینی به‌عنوان مکانیسم‌های ایستگاه تقویت عمل کند.

هالوورسون اشاره کرد که به‌منظور گسترش اتصال Line-of-sight، می‌توان آنتن‌ را روی هواپیماهای بدون سرنشین نصب کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39416 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/08/18 تعداد مشاهده: 2015
سافت گذر