کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316292 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استفن هاوکینگ: هوش مصنوعی می‌تواند بشریت را نابود کند

این اولین باری نیست که یک شخصیت مهم علمی به ما درباره هوش مصنوعی هشدار می‌دهد. ما بارها گفته‌ایم که ایده آن و خودش ترسناک نیست، تنها ما باید مطمئن شویم که تعدیلات لازم صورت گرفته است.

پروفسور استفن هاوکینگ در کنفرانس فناوری سرآمد وب در لیسبون پرتقال هشدار داد که مخلوقات هوش مصنوعی «می‌توانند بدترین اختراع در تاریخ تمدن ما باشند». شایان‌ذکر است که با توجه به همه دیگر پیش‌بینی‌های وحشتناک هاوکینگ، او همیشه احتمالات منفی را در نظر می‌گیرد، نه حقیقت را. هاوکینگ در سخنرانی خود که تا جای ممکن خوش‌بینانه نبود گفت:

موفقیت در خلق هوش مصنوعی کارآمد، می‌تواند بزرگ‌ترین یا بدترین رویداد در تاریخ تمدن ما باشند. ما هنوز نمی‌دانیم. بنابراین ما نمی‌توانیم بفهمیم که آیا به شکل بی‌نهایتی از هوش مصنوعی کمک می‌گیریم، یا توسط آن نادیده گرفته می‌شویم و یا توسط آن‌ها نابود می‌شویم. من خوش‌بین هستم و باور دارم که ما می‌توانیم هوش مصنوعی را برای بهتر شدن دنیا استفاده کنیم. که می‌تواند در هماهنگی با ما کار کند. ما فقط نیاز داریم که از خطرها آگاه باشیم، آن‌ها را شناسایی کنیم، بهترین عمل و مدیریت ممکن را بکار بگیریم، و به‌خوبی تمام آماده عواقب آن باشیم.


این اولین باری نیست که یک شخصیت مهم علمی به ما درباره هوش مصنوعی هشدار می‌دهد. ما بارها گفته‌ایم که ایده آن و خودش ترسناک نیست، تنها ما باید مطمئن شویم که تعدیلات لازم صورت گرفته است.

چیزی که جالب است این است که هاوکینگ درباره برخی خطرهای احتمالی صحبت کرد که بیشتر از آن چیزی است که در داستان‌ها و فیلم‌های علمی و تخیلی دیده‌ایم. هاوکینگ گفته است:

تا زمانی که ما برای مقابله با آن آموزش نبینیم، و از خطرهای احتمالی جلوگیری نکنیم، هوش مصنوعی می‌تواند بدترین رویداد در تاریخ تمدن ما باشد. هوش مصنوعی می‌تواند به همراه خود خطر ایجاد کند، مانند یک اسلحه قدرتمند خودکار، یا راه‌های جدید برای سرکوب اکثریت توسط اقلیت. هوش مصنوعی می‌تواند باعث شکست بزرگ در اقتصاد ما شود.
بااین‌حال پس‌ازاین که هاوکینگ گفت: «کامپیوترها به لحاظ تئوری می‌توانند، هوش بشر را تقلید کنند و آن را نابود کنند» درباره احتمالات خوب صحبت کرد و گفت که هوش مصنوعی می‌تواند جامعه را تغییر دهد، فقر و بیماری را ریشه‌کن کند و حتی خطرات احتمالی‌ای که متوجه سیاره زمین است را بازگرداند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39423 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1396/08/18 تعداد مشاهده: 954
سافت گذر