کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316130 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل و سلزفورس به هم نزدیک تر می شوند

شرکت‌های سلزفورس و گوگل امروز قراردادی با یکدیگر امضا کردند که طبق آن، روش‌های ساده‌تری برای برقراری ارتباط بین ابزارهای سلزفوس و پلت فرم‌های Google’s G Suit و  Google Analyticبرقرار خواهد شد. سلزفورس همچنین اعلام کرد که در راستای گسترش بین المللی زیرساخت‌های این شرکت، گوگل به عنوان تامین کننده ترجیحی سرویس‌های اصلی این شرکت انتخاب شده است.


سلزفورس در سال 2016‌ نیز یک قرارداد یا شرکت AWS امضا کرد که طبق آن، این شرکت را به عنون یکی از تامین کننده‌های برتر انتخاب می‌کرد و حالا این دومین بار است که چنین قراردادی این بار با گوگل بسته شده است. در قرار داد منعقد شده با گوگل همچنین اشاره شده است که تامین کننده برتر خدمات بهره وری و همچنین دامنه ایمیل منتخب سلزفورس، مایکروسافت خواهد بود.

ابزارهای سلزفورس بدون شک همچنان با برنامه‌هایی همچون Outlook  و Office 365 نیز سازگار خواهد بود و این دو شرکت با وجود جو رقابتی که بینشان حاکم است، همچنان با هم شراکت خواهند داشت. دو شرکت مایکروسافت و سلزفورس در سال 2014 همکاری خود را با یکدیگر آغاز کرده و اعلام کردند که برنامه‌های مشترک بزرگی در راه دارند. حتی سال بعد ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، به بخش   customer extravaganzaاز زیر شاخه دریم فورس پیوست. اما با افزایش نفوذ مایکروسافت در سلزفورس و دقیقا بعد از معرفی پلت فرم ابری Dynamis 365 در جولای سال 2016، ورق برگشت. در ماه سپتامبر بعدی، مایکروسافت توانست HP,Inc.CRM را برنده شود و از سلزفورس جلو بیفتد. سلزفروس هم در تلاشی نافرجام، قصد خرید شرکت LinkedIn را داشت که یک قرارداد 26 میلیارد دلاری پرسود محسوب می‌شد. بعد از آن بود که روابط این دو شرکت با وجود ادامه شراکت، کمی تیره و تار شد.

سلزفورس سال گذشته موفق شد شرکت Quip را به مبلغ 750 میلیون دلار و برای ارتقا ابزارهای پلت فرم سلزفورس، خریداری کند و بعد از آن روابط گرم‌تری با شرکت‌های AWS و گوگل برقرار کرد.

در حال حاضر، سلزفورس ابزارهای مختلفی ارائه داده است مانند اتصال دهنده‌های Salesforce Lightining برای جیمیل و گوگل شیت و همینطور برنامه‌های Quip Live برای Google Drive  و Google Calendar. برنامه‌های Live Apps که دقیقا همین امروز صبح معرفی شده‌اند، برای آپدیت دوطرفه بین برنامه‌ها و سرویس کوئیپ، اتصال دهنده لحظه‌ای-Live- ارائه می‌دهند.

در مورد قسمت تحلیلی، یکی از موسسان و مدیر مرکز Constellation Research معتقد است سلزفورس قصد دارد با برنامه Adobe رقابت کند.  Adobe Analytics و سرویس ابری Adobe Experience Cloud دو رقیب بزرگ برای ابزارهای تحلیلی و بازاریابی سلزفورس محسوب می‌شوند و حالا با شراکت با گوگل، سلزفورس امیدوار است که بتواند بخش تحلیل تجاری خود را نیز ارتقا دهد.

شرایط ایجاد شده، کاملا مطلوب شرکتی مانند گوگل است و این قرارداد در حقیقت یک معامله بُرد-بُرد برای دو طرف محسوب می‌شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39438 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1396/08/19 تعداد مشاهده: 2121
کلید واژه ها: ,
سافت گذر