کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316220 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نمایشگر پیکسل 2 ایکس‌ ال به لمس کاربران واکنش نشان نمی‌دهد

کاربران از مشکل جدیدی در پیکسل ۲ ایکس‌ال گوگل خبر داده‌اند؛ ظاهراً لبه‌های نمایشگر، لمس کاربران را تشخیص نمی‌دهد و دستورات آن‌ها اجرا نمی‌شود.

نمایشگر پیکسل 2 ایکس‌ ال به لمس کاربران واکنش نشان نمی‌دهد

به‌نظر می‌رسد مشکلات پیکسل ۲ ایکس‌ال گوگل (Google Pixel 2 XL) تمامی ندارد؛ تنها چند روز پس از اینکه مشخص شد صفحه‌نمایش این گوشی در هنگام باز و قفل شدن چشمک می‌زند، کاربران گزارش‌ داده‌اند که نمایشگر پیکسل ۲ ایکس‌ال به لمس کاربران واکنشی نشان نمی‌دهد. این‏‌طور که به‌ نظر می‌رسد، کاربران بیشتر در لمس لبه‌های صفحه‌نمایش با مشکل مواجه هستند؛ البته گوگل از این مشکل مطلع است و وعده داده با انتشار یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری، این ایراد را برطرف کند.

نزدیک به یک هفته پیش در فروم مربوط به محصولات گوگل، بحثی در مورد عدم واکنش گوشه‌های نمایشگر پیکسل ۲ ایکس‌ال نسبت به لمس کاربران شکل گرفت. با توجه به بحث‌های ارائه‌شده درباره‌ی مشکل مذکور، زمانی‌ که انگشت خود را روی نمایشگر بکشید؛ صفحه‌نمایش بدون مشکل فرامین شما را اجرا خواهد کرد؛ ولی در هنگام لمس گوشه‌‌های نمایشگر، دستورات شما تشخیص داده نمی‌شود. می‌توانید ویدیوی ا‌شده در رابطه با مشکل فوق را که از برنامه Touch Screen Test (برنامه‌ای برای بررسی دقت نمایشگر لمسی گوشی‌های هوشمند) به ثبت رسیده است، در ادامه مشاهده کنید:



باید به این موضوع توجه داشت که در استفاده روزمره از گوشی پیکسل ۲ ایکس‌ال، به سختی متوجه چنین ایرادی در نمایشگر پرچمدار جدید گوگل خواهید شد؛ با این وجود، امکان دارد با اجرای برنامه‌های مشابه متوجه شوید که صفحه‌نمایش پیکسل ۲ ایکس‌ال در شناسایی فرامین لمسی در لبه‌ها با مشکل مواجه است. یکی دیگر از کاربران، ویدیوی مشابهی منتشر کرده است؛ البته این ویدیو به اشکالات صفحه‌نمایش پیکسل ۲ ایکس‌ال در هنگام اجرای یک برنامه تخصصی نمی‌پردازد و کاربر در هنگام اجرای بازی Call of Duty Heroes با چنین مشکلی مواجه شده است.

در واکنش به مشکلات مذکور، یکی از کارمندان گوگل اعلام کرده که تیم توسعه‌دهنده در حال تحقیق روی این مشکل است و با انتشار یک به‌روزرسانی OTA  آن‌ را برطرف خواهد کرد. به‌ نظر می‌رسد اقدام گوگل برای کاهش لمس‌های تصادفی صفحه‌نمایش پیکسل ۲ ایکس‎ال، باعث شده است عملکرد این گوشی تحت‌ تأثیر قرار بگیرد.

البته تمامی مشکلات گوشی پیکسل ۲ ایکس‌ال با عرضه به‌روزرسانی نرم‌افزاری رفع نخواهد شد؛ مدتی پیش در زومیت خواندید که کاربران متوجه شده‌اند برخی از گوشی‌های پیکسل ۲ ایکس‌ال فاقد سیستم‌عامل است و در هنگام روشن کردن گوشی، اخطاری مبنی بر «عدم شناسایی سیستم‌عامل معتبر» نمایش داده می‌شود. البته گوگل در واکنش به این موضوع، به کاربران اطمینان داده که مشکل فوق برطرف شده است و جای نگرانی وجود ندارد. 

از دیگر مشکلاتی که کاربران در هنگام عرضه گوشی پیکسل ۲ ایکس‌ال با آن مواجه بوده‌اند، «هاله‌ای آبی‌رنگ روی صفحه‏‌نمایش» است؛ گوگل این ایراد را ناشی از ماهیت پنل‌های اولد توصیف می‌کند و گفته است که تنها در زوایای خاص، چنین ایرادی وجود دارد. همچنین، مدتی پیش دیگر کاربران اعلام کرده بودند که پیکسل‌های صفحه‌نمایش گوشی پیکسل ۲ ایکس‌ال پس از مدتی دچار سوختگی می‌شود. این‌طور که پیدا است، تصویر نوار ناوبری در انتهای صفحه باقی می‌ماند. 

باید منتظر ماند و دید وجود چنین اشکالات ریز و درشتی در گوشی پیکسل ۲ ایکس‌ال، چه تأثیری روی فروش پرچم‌داران جدید گوگل خواهد گذاشت؛ به خصوص اینکه پیکسل ۲ ایکس‌ال، تنها رقیب پرچم‌داران نیمه دوم بازار به شمار می‌رود زیرا از نمایشگر بزرگ‌ و کشیده استفاده می‌کند. این در حالی است که پیکسل ۲ با صفحه‌نمایش کوچک ۵ اینچی عرضه شده است و حاشیه‌ی زیادی در اطراف صفحه‌نمایش آن وجود دارد. با وجود چنین اشکالاتی که برخی از آن‌ها با انتشار به‏‌روزرسانی برطرف نخواهد شد؛ آیا همچنان مایل هستید پیکسل ۲ ایکس‌ال را به دلیل دریافت سریع به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل اندروید خریداری کنید؟
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39471 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/08/22 تعداد مشاهده: 1869
سافت گذر