کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316227 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

صندلی ماساژور ، آرامشی بی کران

صندلی ماساژور ، آرامشی بی کران

درباره صندلی ماساژور آنچه به طور حتم نیاز است بدانیم یک معرفی جامع از این وسیله بسیار کاربردی و جدید در ماساژ درمانی و مسائل مربوط به سلامتی است. شاید ما به اندازه کافی ماساژ را بشناسیم ولی درباره صندلی ماساژور با ابهامات زیادی طرف هستیم. به موجب این هر کسی برای استراحت و آرامش به زمانی در روز نیاز دارد، خصوصا با سبک زندگی پر مشغله امروز ما، کسب آرامش به امری واجب و مهم تبدیل شده است. یکی از راه های بسیار منحصر به فرد برای کسب آرامش استفاده از صندلی ماساژور است. این وسیله الکترونیکی با جدیدترین متدهای علمی روز و با بهره گیری از روش های ماساژ، توانسته زمان را بشکند و شما را به دنیای واقعی و در عین حال خیالی وارد کند. همه ما انواع و اقسام ماساژ را تجربه کرده ایم ولی کمتر کسی بوده که بتواند یه ماساژ کامل و طبیعی را تجربه کرده باشد، مسلما یک ماساژ کامل توسط یک شخص احساس بی نظیری است اما همیشه در دسترس نیست، یکی از مهمترین مزیت های صندلی ماساژور دسترسی آسان  و همیشگی آن است، به این معنا که شما از صندلی ماساژور در هر زمان می توانید استفاده کنید. مزیت مهم دیگر درباره صندلی ماساژور، انجام یک ماساژ کامل و همه جانبه است، در یک بازه زمانی مشخص، صندلی ماساژور می تواند از گردن تا پاهای شما را ماساژ دهد. مزیت ها، ویژگی ها و مشخصات صندلی ماساژور زیاد هستند، در زیر به تفصیل شرح داده می شود .

ویژگی ها و عملکرد صندلی ماساژور

·      فشار روی عضلات مختلف

·      ماساژ باعث ایجاد لرزش یا ویبره و افزایش میزان گردش خون در اعضاء

·      با استفاده از دستگاه های تک منظوره، دستی- پا- شانه- پشت- کمر- گردن و پهلو

·      با استفاده از صندلی های ماساژ فرد در کل بدن به صورت همزمان ماساژ را تجربه می کند .

·      با تاثیر مستقیم بر نواحی طب سونی موجب ماساژ مطلوب با تاثیر بر بهبود سلامتی می شود

·      سیستم تشخیص Acupoint (نقاط حساس در طب سوزنی برای اعمال فشار در جهت کسب آرامش)

قابیلت Acupoint تمام پشت یک فرد را اسکن می کند، یک نقشه از نقاط فشاری کلیدی به عنوان یک هدف در طول ماساژ ایجاد می کند. این سیستم یک تضمین برای داشتن ماساژ مؤثر و هدفمند برای تمام انواع بدن افراد است .

·      ارگونومی

طراحی صندلی ماساژور به صورتی است یک آسایش و پشتیبانی عالی برای اعضای بدن شما ایجاد می کند، یعنی به صورت ارگونومی طراحی شده است .

·      لرزش صندلی

این ویژگی در بسیاری از انواع صندلی ماساژور وجود دارد و باعث بهبود در سرعت گردش خون و احساس بی وزنی در شما شود .

·      حرارت بالا و پایین

گرما درمانگر عضلات بدن است و این مزیت صندلی ماساژور کمک شایانی در حین انجام اقدامات ماساژ برای درمان کمر یا پشت است .

·      جاذبه صفر

این تکنولوژی یک حالت گرانشی صفر در کنار ویژگی های ماساژ را ایجاد می دهد. جاذبه صفر بدن را در موقعیتی خنثی قرار می دهد که اثرات نامطلوب گرانشی را از طریق تسکین بدن در موقعیت تقریبا بی وزن که پاها از روی زمین بالا اومده و صندلی ماساژور بدن شما را به حالتی افقی قرار می دهد. با انجام این کار،  صندلی ماساژور وزن وارده به ستون فقرات را کاهش می دهد و عضلات خسته و درد های قسمت های مختلف بدن را برای یک آرامش عمیق کنترل می کند .

·      قابلیت پخش موزیک

بعضی از صندلی های ماساژور با توجه به فناوری های جدید، قابلیت پخش موزیک را دارند که با ایجاد یک حالت غیر قابل وصف و خیالی برای شخص، توانسته اند گامی بلند در ایجاد لحظات آرامش بخش و شاد بردارند .

انواع تکنیک های ماساژ در صندلی ماساژور

بخشی از آنچه باید درباره صندلی ماساژور بدانیم مربوط به خود اقدامات ماساژ است. به عبارتی اقدامات ماساژ در صندلی ماساژور به صورت کاملا حرفه ای برنامه ریزی شده است که کار یک ماساژور حرفه ای را به طور کامل انجام می دهد، در این راستا تنها با استفاده از دکمه های کنترل و یا در بعضی از صندلی ماساژور جدید با ریموت کنترل مربوط، می توان نوع ماساژ مورد نظر را انتخاب کرد .

·      ترکیبی

این برنامه به طور همزمان دو تکنیک مختلف ماساژ را ترکیب می کند که امکان ماساژ شدیدتری را می دهد .

·      پا / ماهیچه ساق پا / مچ پا

بیشتر صندلی های ماساژور، ماساژ پا، ماهیچه ساق پا و مچ پا را انجام می دهند، که در واقع ماساژ فوق العاده ای برای بهبود گردش خون می شود و کاهش درد ها و خستگی های پاها می شود .

·      کمر

سیستم ماساژ چهار مرحله ای پیشرفته که به صورت اتوماتیک و با استفاده از غلتک ها (گوی) موجود در صندلی ماساژور به علاوه انجام اقدامات ماساژ، کل کمر شما از پایین کمر تا شانه ها را پوشش می دهد .

·      کشش کامل بدن

صندلی ماساژور امکان یک کشش کامل بدن برای رفع خستگی و بازیابی انرژی را فراهم می کند

·      گردن و شانه

برنامه خودکار ماساژ برای گردن و شانه باعث کاهش فشار خون بالا و ایجاد احساس انرژی دوباره می شود .

فواید استفاده صندلی مساژور

·      رفع خستگی عضلات

با ایجاد مالش و فشار و عمل انقباض و انبساط عضلات باعث رفع خستگی و افزایش گردش خون می شود و با ایجاد مالش سیاهرگ ها و کمک به دریچه های لانه کبوتری به خصوص در پاها به پمپاژ خون به سمت قلب و بهبود و جلوگیری از واریس پاها کمک می کند که در نتیجه باعث رفع سریع تر مواد زائد از بدن و خروج اسید لاکتیک از بافت عضلانی و در نهایت رفع خستگی و گرفتگی و حتی اسپاسم عضلات می شود .

·      افزایش گردش خون

با افزایش و بهبود گردش خون باعث اکسیژن رسانی بهتر و بیشتر به بافت های مختلف بدن می شود که در نتیجه باعث سوخت و ساز بهتر (متابولیسم منظم) و بیشتر و پایین آمدن قند خون و همچنین چربی سوزی و لاغری عمومی در اندام بدن می شود .

·      کاهش افسردگی و بی خوابی

ماساژ باعث افزایش ترشح سروتوئین از هیپوفیز شده که این هورمون متعادل کننده خلق و خوی انسان است و نتیجه کاهش استرسو تنش رفتاری، بهبود کم خوابی و بی خوابی و از بین رفتن افسردگی و کمک به تمرکز می شود

·      افزایش تمرکز و سیستم ایمنی

ماساژ با تحریک سیستم عصبی و گردش خون باعث افزایش ساخت گلبول سفید و ارتقاء سیستم ایمنی بدن می گردد و همچنین باعث افزایش ترشح آندروفین و کاهش درد در بدن می شود . همچنین باعث افزایش سطح هوشیاری و تمرکز در فرد می شود.

ملاحضات

موارد دیگری که باید درباره صندلی ماساژور در نظر گرفت تا بتوان به نسبت قیمت صندلی ماساژور انتخاب مناسبی داشت می توان به امکاناتی نظیر اسکن بدن (ماساژ سفارشی به نسبت فرم بدنی هر شخص)، ماساژ سه بعدی (باعث می شود ماساژ نزدیکتر به بدن حس گردد و حرکت گوی های ماساژ در بدن عمیقتر احساس شود)، قابلیت پخس موسیقی از طریق  AUX و USB ، قابلیت متناسب شدن با طول پا، حرکت اتوماتیک صندلی برای اشغال فضای کمتر و ماساژ قسمت های مختلف بدن از جمله: گردن و شانه، کمر و پشت، دست ها، پاها، نشیمنگاه وحتی کف پا را دارا باشد.

فروشگاه اینترنتی پیلتن شاپ piltanshop.com پیشرو در ارائه بهترین صندلی ماساژور های حرفه ای می باشد. در پیلتن شاپ نحوه پرداخت آسان در کنار خدماتی به مانند ارسال رایگان، نصب و راه اندازی رایگان و خدمات پس از فروش، ضمانت نامه معتبر و بسته بندی نو و آکبند وجود دارد. همچنین امکان تست حضوری صندلی ماساژور (شوروم) در پیلتن شاپ وجود دارد. برای صندلی ماساژور می توانید با کارشناسان مجرب ما در پیلتن شاپ جهت بررسی های بیشتر و اطلاع از لیست قیمت صندلی ماساژور از طریق راه های ارتباطی زیر تماس حاصل فرمایید .

 

جهت تست حضوری در شوروم به آدرس زیر مراجعه کنید :

تهران، میدان ونک، گاندی جنوبی، کوچه اعلاء رحیمی یا نهم، پلاک پنچ، واحد دو

شماره تماس:  86081348-021

کانال تلگرام پیلتن شاپ @PILTANSHOP

اینستاگرام پیلتن شاپ @PILTANSHOP

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39479 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: آیپان تاریخ خبر: 1396/08/23 تعداد مشاهده: 3035
کلید واژه ها:
سافت گذر