کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

وای‌فای کالینگ چیست و چکونه کار می‌کند؟

سطح پوشش شبکه‎های موبایل به طور پیوسته بهبود پیدا کرده است، اما هنوز هم خیلی از مردم در گوشه و کنار دنیا هستند که امواج تلفن قابل قبولی در خانه خود دریافت نمی‎کنند. شکاف زیادی بین شبکه‎ها به ویژه در مناطق روستایی وجود دارد. شاید وای‎فای کالینگ راه حل چنین مشکلاتی باشد.
وای‎فای کالینگ چیست؟

وای‌فای کالینگ چیست و چکونه کار می‌کند؟

WI-FI CALLING به شما اجازه می‎دهد در زمان‎هایی که سیگنال شبکه شما ضعيف است از اتصال وای‎فای خود برای برقراری یا دریافت تماس‎های تلفنی استفاده کنید. اگر شما در خانه هستید و یک نقطه کور در اتاق خواب پشتی شما وجود دارد، یا وقتی وارد یک اتاق می‎شوید نوارهای قدرت سیگنال تلفن هوشمند شما به یک نوار کاهش پیدا می‎کند، تلفن شما می‎تواند به طور خودکار به شبکه وای‎فای خانگی شما منتقل شده و از آن برای برقراری تماس تلفنی استفاده کند.

مزیت وای‎فای کالینگ این است که می‎تواند یکپارچه و بدون وقفه کار کند. با فرض این که خدمات دهنده مخابراتی شما از آن پشتیبانی می‎کند، شما می‎توانید با اعمال تنظیمات مربوطه روی تلفن خود به یک شبکه وای‎فای متصل شده و هر زمان که نیاز بود از این قابلیت استفاده کنید. هر تماس تلفنی که برقرار می‎کنید و هر پیغامی‎ که از طریق وای‎فای کالینگ ارسال می‎کنید به همان شكل عادی خود در اپلیکیشن پیامک و لاگ تماس‎ها ظاهر می‎شود.

آیکون نمایش داده شده روی نوار اطلاع رسانی شما ممکن است به شکل یک گیرنده تلفن کوچک با نماد وای‎فای در بالای آن تغییر کند یا به نشان VoLTE (voice over LTE) تبدیل شود. به غیر از این مورد شما هیچ تفاوت دیگری بین تماس‎های وای‎فای و تماس معمولی از طریق شبکه موبایل مشاهده نخواهید کرد.


خدمات دهنده مخابراتی خود را بررسی کنید

خدمات دهندگان مختلف ضوابط مختلفی را نیز برای ارائه خدمات وای‎فای کالینگ وضع می‎کنند، بنابراین قبل از اعمال تنظیمات باید وضعیت شرکت مخابراتی خود را بررسی کنید. در برخی موارد شما برای استفاده از این خدمات باید هزینه جداگانه پرداخت کنید. بنابراین قبل از فعال کردن این قابلیت شرایط و ضوابط را به دقت مطالعه کنید.

خدمات دهندگان مخابراتی حتی ممکن است پشتیبانی از وای‎فای کالینگ را به دستگاه‎های خاصی محدود کنند. بنابراین حتی اگر تلفن شما قابلیت برقراری تماس از طریق وای‎فای را دارد، باید اجازه دسترسی به این دستگاه توسط شرکت مخابراتی را هم بررسی کنید.


چگونه قابلیت وای‎فای کالینگ را روی آیفون فعال کنیم


فعال کردن قابلیت وای‎فای کالینگ روی آیفون کار ساده‎ای است، اما شما به آیفون 5C یا بالاتر نیاز دارید.

به Settings > Phone > Wi-Fi Calling برويد و آن را روی حالت روشن بگذارید.

چگونه قابلیت وای‎فای کالینگ را روی تلفن اندرويد فعال کنیم

انجام این کار روی تلفن‎های اندروید راحت است، اما مکان قرارگیری این تنظیمات در دستگاه‎های مختلف متفاوت است:

اپلیکیشن Phone را باز کنید و روی آیکون منو (همان نماد سه نقطه عمودی در گوشه سمت راست بالا) تقه بزنید. سپس به Settings رفته و گزینه Wi-Fi calling را پیدا کنید. سپس آن را روی حالت روشن قرار دهید.
برای آزمایش قابلیت وای‎فای کالینگ تلفن خود را روی حالت پرواز (Airplane mode) قرار دهید، سپس گزینه وای‎فای را دوباره روشن کنید و به شبکه وای‎فای خود متصل شويد. حالا باید  آیکون نوار اطلاع رسانی ظاهر شده باشد و شما باید بتوانيد تماس‎ها را دریافت کنید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39494 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1396/08/23 تعداد مشاهده: 2689
کلید واژه ها:
سافت گذر