کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

آلمان فروش ساعت‌‌ هوشمند مخصوص کودکان را ممنوع کرد

رگولاتوری ارتباطات آلمان، فروش برخی از ساعت‌های هوشمند را که مخصوص کودکان طراحی شده است، ممنوع کرد.

آلمان فروش ساعت‌‌ هوشمند مخصوص کودکان را ممنوع کرد

رگولاتوری ارتباطات آلمان، فروش ساعت‌ هوشمند مخصوص کودکان را به دلایل نقض قوانین و آسیب‌پذیری در برابر نفوذ به حریم شخصی، ممنوع کرده است. آژانس شبکه‌‌ی فدرال آلمان در راستای ممنوعیت فروش آنلاین این ساعت‌ها، اقدامات جدی را آغاز کرده است. همچنین از والدین کودکان خواسته شده تا این ساعت‌ها را به دلیل احتمال جاسوسی و از بین رفتن حریم خصوصی کودکان نابود کنند.

طبق اعلام آژانس شبکه‌ی فدرال آلمان، والدین به کمک یک اپلیکیشن و این ساعت‌ها قادر به شنود مخفیانه‌ی محیط‌هایی هستند که فرزندانشان در آن حضور دارند؛ در حقیقت این ساعت‌ها نقش یک فرستنده‌ را ایفا می‌کنند. تحقیقات این آژانش نشان می‌دهد که برخی از والدین از این ساعت‌ها برای شنود معلم‌ها در کلاس درس نیز استفاده می‌کنند. با توجه به قوانین سختگیرانه‌ی آلمان در بحث حریم خصوصی و امنیت اطلاعات، به نظر می‌رسد سازندگان ساعت‌ هوشمند باید توجه بیشتری به پروتکل‌های حریم خصوصی در این دستگاه‌ها داشته باشند.

در فوریه‌ی امسال نیز شاهد برخورد جدی آژانس شبکه‌ی فدرال آلمان با یک اسباب‌بازی متصل به اینترنت به نام «My Friend Cayla» بودیم. این عروسک نیز به دلیل امکانات مربوط به شنود صدا از بازارها جمع‌آوری شد. همچنین از مدارس خواسته شده است نظارت دقیق‌تری در این زمینه داشته باشند. سازمان مصرف‌کنندگان اروپایی (BEUC) نیز پیش از این در مورد ساعت‌های هوشمند مجهز به ردیاب جی‌پی‌اس و امکان هک شدن آن‌ها اظهار نگرانی کرده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39558 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/08/29 تعداد مشاهده: 1913
اخبار مرتبط
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

مهنوش موذنی 1396/11/08 15:06
اخبار مهم