کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بعد از اجرای رجیستری گوشی‌های ثبت نشده چه مدت کار می‌کنند

اجرای طرح رجیستری گوشی‌های موبایل همواره با ابهاماتی همراه است که یکی از آنها چگونگی ثبت گوشی‌های مسافری و مدت زمانی است که گوشی‌های ثبت نشده فعال خواهند بود.

بعد از اجرای رجیستری گوشی‌های ثبت نشده چه مدت کار می‌کنند

از دو سال و چند ماه پیش که موضوع اجرای مجدد طرح رجیستری مطرح شد، تا یکی دو ماه پیش طول کشید تا مسئولان بالاخره به توافقاتی برای اجرای این طرح رسیدند؛ البته با وجود اینکه مدتی از اعلام اجرای آن می‌گذرد، هنوز هم زمان دقیق عملیاتی شدن آن مشخص نیست و هر روز خبر تازه‌ای در رابطه با آن به گوش می‌رسد. بر این اساس اجرای آن با ابهامات بسیاری همراه است و باعث شده علاوه بر کاربران که برای خرید گوشی دست نگه داشته‌اند، بازاریان و فروشندگان هم با مشکلاتی در زمینه‌ی فروش گوشی‌های‌شان مواجه شوند.

در میان همه سوالات و ابهاماتی که این طرح دارد، بسیاری از کاربران نمی‌دانند که اگر گوشی به شکل مسافری وارد کشور کنند، از چه راهی و چه طریقی می‌توانند گوشی خود را ثبت کنند تا دچار مشکل نشوند و از سوی دیگر طی چه مدت گوشی آنها در صورت ثبت نشدن در شبکه ممکن است از کار بیفتد. بر اساس اخباری که به تازگی منتشر شده، گفته می‌شود که گوشی‌هایی که از مبادی قانونی وارد کشور نشده و در شبکه اپراتوری وارد نشده باشد و عوارض گمرکی و بازرگانی آن پرداخت نشده باشد، فقط ۳۰ روز فعال خواهد بود و در غیر این‌صورت غیرفعال خواهد شد. البته این موضوع برای مسافرانی که قصد عزیمت به ایران را دارند نیز صدق می‌کند؛ بنابراین کسانی که قصد اقامت در کشورمان را به مدت کمتر از ۳۰ روز دارند، نیازی به ثبت در شبکه‌ی اپراتوری و نیز پرداخت عوارض گمرکی ندارند و می‌توانند در این مدت از گوشی خود استفاده کنند، اما درصورتی که مدت اقامت آنها بیشتر از زمان تعیین شده باشد، لازم است برای دریافت خدمات اپراتوری، به دفاتر گمرک واقع در مبادی ورودی کشور مراجعه کرده و شماره سریال گوشی خود را ثبت کند.

این موضوع برای کسانی که اقدام به واردات گوشی به شکل مسافری می‌کنند نیز به این شکل است که دارنده‌ی گوشی باید برای حقوق گمرکی و دو برابر سود بازرگانی و عوارض متعلقه، نسبت به ثبت شناسه تلفن همراه در سامانه مسافری اقدام کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39572 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/08/30 تعداد مشاهده: 2299
کلید واژه ها: ,
سافت گذر