کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316239 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حداقل مهارت‌های کامپیوتری که هر کارمندی باید داشته باشد

داشتن یک سری مهارت‌های ابتدایی به شما کمک می‌کند که بهره‌وری خود را بالا ببرید و همچنین از داده‌های ارزشمند خود در برابر خرابی یا هکرها محافظت کنید.

حداقل مهارت‌های کامپیوتری که هر کارمندی باید داشته باشد

برای اینکه از لحاظ تکنولوژی باسواد شوید نیازی نیست که در رشته‌ی علوم کامپیوتر تحصیل کرده باشید. هر کارمندی صرف نظر از موقعیتی که دارد، باید با یک سری مهارت‌های خاص آشنایی داشته باشد تا بتواند به شکلی کاربردی از تکنولوژی استفاده کند. در ادامه‌ی این مقاله‌ی زومیت به معرفی چهار مورد از آن‌ها می‌پردازیم. این مهارت‌ها برای افرادی که به آن‌ها آشنایی دارند بدیهی به نظر می‌رسند؛ اما کمبود آن‌ها میزان بهره‌وری را به شدت پایین می‌آورد و باعث عقب ماندن شخص از همکارانش می‌شود. از تکنولوژی و کامپیوترها ترس نداشته باشید و نهایت تلاش را برای بهبود خود انجام دهید.

tech

۱- استفاده‌ی پیشرفته از موتورهای جستجو
همه می‌دانند که چگونه باید از موتورهای جستجو استفاده کنند و منظور ما هم تایپ کردن یک سری کلمات در کادر جستجوی سایت گوگل نیست. منظور از استفاده‌ی پیشرفته از موتورهای جستجو این است که از علامت‌های نقل قول یا عملگرهای منطقی مانند AND، OR و NOT استفاده کنید. جستجوی حرفه‌ای با حذف نتایج غیر دلخواه از جستجو، کمک می‌کند که در زمان خود صرفه‌جویی کنید. همچنین در میان جواب‌های نمایش داده‌شده باید قادر باشید که منبع خوب و قابل‌اعتماد را از منبع نامناسب تشخیص دهید.

۲- بک‌آپ گرفتن از داده‌ها
خراب شدن کامپیوتر، دزدیده شدن آن یا هر مورد ناخوشایند دیگری ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیفتد. بنابراین همیشه توصیه می‌شود که از فایل‌ها، عکس‌ها یا سندهای مهم خود یک نسخه‌ی پشتیبان یا بک‌آپ تهیه کنید. سیستم‌های ابری مانند Dropbox یا Box برای تهیه‌ی بک‌آپ مناسب هستند و مانع از از بین رفتن داده‌ها می‌شوند. روش‌های سنتی مانند ذخیره‌ی اطلاعات روی هارد درایو، از جمله دیگر راه‌های انجام این کار هستند. همچنین ابزارهای دیگری در ویندوز و Apple’s Time Machine در مک وجود دارند که به شما در انجام این کار کمک می‌کنند. با استفاده از این ابزارها به همراه یک هارددیسک، می‌توانید از اطلاعات خود بک‌آپ بگیرید.

tech

۳- نصب برنامه‌ی آنتی‌ویروس
برای محافظت از داده‌ها باید از کامپیوتر خود در برابر حمله‌های خارجی محافظت کنید. دنیا با سرعت زیادی در حال دیجیتال شدن است و این موضوع محافظت از حریم خصوصی را پیچیده‌تر می‌کند. به همین دلیل همه باید برای حفاظت از اطلاعاتشان، یک برنامه‌ی آنتی‌ویروس روی سیستم خود نصب کنند. این موضوع در مورد گشت زدن در دنیای اینترنت نیز صادق است. مخصوصا هنگام خرید آنلاین توجه کنید که آیا سایت قابل اطمینان است و از اتصال ایمن (SSL) استفاده می‌کند یا خیر.

۴- به محیط کار خود از هر جایی دسترسی داشته باشید
از مسئول IT شرکت بخواهید که یک شبکه‌ی مجازی برای کارمندان شرکت راه‌اندازی کند. از این طریق افراد می‌توانند در هر زمان و موقعیتی به سیستم متصل شوند. این کار در زمان آن‌ها صرفه‌جویی می‌کند و اجازه می‌دهد که بعضی روزها کار خود را از منزل انجام دهند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39576 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/08/30 تعداد مشاهده: 3067
سافت گذر