کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316136 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ اندروید اوریو را روی گلکسی اس 9 آزمایش می‌کند

به‌ نظر می‌رسد که اولین نسخه‌ اندروید اوریو برای گوشی گلکسی اس ۹ آماده شده و اکنون سامسونگ به‌طور جدی در حال آزمایش نسخه‌ی هشتم اندروید روی پرچم‌دار آتی خود است.

سامسونگ اندروید اوریو را روی گلکسی اس 9 آزمایش می‌کند

طبق گزارشی که وب‌سایت گلکسی کلاب منتشر کرده، سامسونگ در حال آزمایش اجرای اندروید ۸ روی گلکسی اس ۹ و نسخه‌ی پلاس پرچم‌دار آتی خود است. از آنجایی که سامسونگ برای عرضه‌ی نسل آتی پرچم‌دارهای خود آماده می‌شود، جای تعجب نیست که کره‌ای‌ها از همین حالا شروع به آزمایش نسخه‌ی جدید اندروید روی دستگاه خود کنند تا از اجرای مناسب آن و هماهنگی نرم‌افزار با سخت‌افزار اطمینان حاصل کنند.

بر اساس گزارش گلکسی کلاب، سامسونگ نسخه‌ی ۸.۰.۰ اندروید را آزمایش می‌کند؛ این بدین معنی است که احتمالاً گلکسی اس ۹ با جدیدترین نسخه‌ی اندروید، یعنی اندروید ۸.۱ معرفی نخواهد شد. البته جای تعجبی وجود ندارد؛ زیرا سامسونگ هیچگاه در ارائه‌ی آخرین نسخه‌ی اندروید، پیشگام نبوده است و به‌ نظر می‌رسد که امسال به همین منوال پیش می‌رود.

به‌ نظر می‌رسد که جدیدترین نسخه‌ی اندروید با فاصله‌ی چندماهه پس از عرضه‌ی گلکسی اس ۹، از طریق به‌روزرسانی در دسترس کاربران قرار بگیرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39674 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/09/08 تعداد مشاهده: 2018
سافت گذر