کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسل دوم پردازنده‌های رایزن در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۱۸ عرضه می‌شوند

تصاویر از نقشه‌ی راه شرکت AMD منتشر شده است که از عرضه‌ی نسل دوم پردازنده‌های رایزن در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۸ خبر می‌دهد.

نسل دوم پردازنده‌های رایزن در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۱۸ عرضه می‌شوند

نقشه‌ی راه جدید AMD از معرفی نسل دوم پردازنده‌های رایزن (Ryzen) در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۸ خبر می‌دهد. البته، این نسل نباید با سری Zen 2 اشتباه گرفته شود. ما در اینجا در واقع با نسخه‌ی بهبودیافته‌ی Zen تحت عنوان +Zen پلاس سر و کار داریم. هرچند شرکت ای‌ام‌دی پس از معرفی خانواده‌ی رایزن نسبت به اعلام برنامه‌های خود آزادی عمل نشان داده است؛ اما زمان‌بندی دقیق انتشار پردازنده‌ی مورد بحث هنوز مشخص نیست.

نقشه‌ی راه پردازنده‌های ای‌ام‌دی
برای روشن‌تر شدن ماجرا باید ابتدا با شیوه‌ی نام‌گذاری ای‌ام‌دی آشنا شوید. پردازنده‌های موجود ای‌ام‌دی با نام سامیت ریج (Summit Ridge) شناخته می‌شوند. این پردازنده‌ها با فناوری ۱۴ نانومتری ساخته می‌شوند و از سوکت AM4 و ۸ هسته‌ی پردازشی و ۱۶ تِرِد برخوردار هستند. قوی‌ترین سی‌پی‌یو در این رده Ryzen 7 1800X است که با برچسب قیمتی ۴۹۹ دلاری معرفی شد. زن پلاس یا چنان‌که در تصویر بالا به آن اشاره شده، نسل دوم رایزن از فناوری بهبودیافته‌ای بهره‌مند است. نسل دوم از فناوری FinFET کم مصرف 12LP متعلق به GlobalFoundries به جای ۱۴ نانومتری استفاده می‌کند. با این وجود با سوکت‌های AM4 سازگار است و نسبت به گزینه‌های حال حاضر رایزن بهبود عملکرد قابل‌ توجهی ارائه می‌دهد.

نقشه‌ی راه AMD رایزن
این البته بدان معنا نیست که مادربورد جدیدی در کار نخواهد بود. بنا بر گزارش دیجی‌تایمز، X470 و B450 مادربوردهایی هستند که با تراشه‌هایی طراحی‌شده توسط شرکت ASMedia در برنامه‌ی کار ای‌ام‌دی قرار دارند؛ اما این دو محصول تا ماه مارس سال ۲۰۱۸ در دسترس نخواهند بود. هرچند سازگاری با نسل‌های قبل و بعد برای سی‌پی‌یوهای دسکتاپ جدید متصور است؛ اما نسل دوم پرچم‌دارهای رایزن همچنان از نوع پردازنده‌های تی‌دی‌پی ۹۵ وات خواهند بود.

رایزن 2
تصویری که در بالا شاهد آن هستید اطلاعاتی در مورد قدرت عملکرد نسل بعدی سی‌پی‌یوهای ای‌ام‌دی موسوم به پیناکل ریج (Pinnacle Ridge) در اختیار می‌گذارد. سری جدید پردازنده‌های رایزن از شانزدهم ژانویه (اواخر دی‌ماه) برای پیش‌خرید در دسترس خواهند بود. در بخش پردازنده‌های رده‌بالای رایزن ۷، مدل Ryzen 7 2800X جایگزین نسخه‌ی ۱۸۰۰ ایکس خواهد شد؛ در‌حالی‌که مدل ۱۷۰۰ ایکس جای خود را به ۲۸۰۰ خواهد داد و مدل ۲۷۰۰ جای ۱۷۰۰ را خواهد گرفت. در زیر، جدول مشخصات و مقایسه‌ی قیمت با سی‌پی‌یوهای رایزن ۷ موجود را مشاهده می‌کنید.

مقایسه قیمت رایزن
چنان‌که مشاهده می‌کنید، افزایش تعداد هسته‌ها و تردها بسیار محسوس است. هشت هسته‌ای ۱۶ تردی به ۱۲ هسته‌ای ۲۴ تردی ارتقاء یافته است؛ اما این تنها تغییر نیست و فرکانس پایه و توربو نیز افزایش چشمگیری داشته است؛ اما بهترین نکته شاید این باشد که قیمت‌ها همان قیمت‌های نسل اول هنگام معرفی هستند. این موضوع می‌تواند بیانگر این باشد که نسخه‌های کنونی در زمان معرفی گران‌تر از معمول قیمت‌گذاری شده بودند و افت قیمت اخیر آن‌ها بی‌دلیل نبوده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39819 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/09/20 تعداد مشاهده: 2031
کلید واژه ها: ,
اخبار مرتبط
سافت گذر