کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316225 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

درابورد قلم مخصوص واقعیت مجازی عرضه می‌کند

با توجه به سختی کار کردن با کنترلرهای معمول، درابورد قصد دارد کنترلر قلم‌شکل مخصوصی برای هدست‌ واقعیت مجازی بسازد.

درابورد قلم مخصوص واقعیت مجازی عرضه می‌کند

اکثر کاربران هدست‌ واقعیت مجازی نوشتن در این فضا را امتحان کرده‌اند؛ اما انجام این کار در حال حاضر به دلیل نبود کنترلرهای مخصوص کمی سخت است. شرکت درابورد (Drawboard) قصد دارد نوشتن و نقاشی به کمک واقعیت مجازی را بهبود ببخشد.

تیم درابورد محصول جدیدی ارائه کرده است که آن را قلم می‌نامد. شکل و شمایل این قلم مشابه چیزی است که در تبلت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول اساسا یک کنترلر قلم شکل است که مشابه یک مداد واقعی در دست گرفته می‌شود. این قلم در صورت استفاده با هدست‌های آکیولس ریفت و اچ‌تی‌سی وایو به کمک کنترلر لیپ موشن (Leap Motion) کار می‌کند تا قابلیت ۶ درجه آزادی قابل استفاده باشد و حرکات شما به‌صورت کامل رهگیری شود. جالب‌تر اینکه این کنترلر در صورت استفاده‌ با هدست‌ واقعیت مجازی مبتنی بر ویندوز بدون نیاز به لیپ موشن به‌خوبی عمل می‌کند.

تریلر زیر طرز کار محصول را به‌طور عملی نشان می‌دهد:


برای نوشتن در بسیاری از اپلیکیشن‌های واقعیت مجازی باید روی هوا این کار را انجام داد؛ اما به کمک این کنترلر می‌توانید روی دیوار یا یک سطح به‌صورت مجازی بنویسید یا نقاشی کنید. در حقیقت در دنیای واقعی شما چیزی روی این سطوح نمی‌نویسید؛ اما در دنیای مجازی، یادداشت‌ها و نقاشی‌های شما با جزئیات بالا ثبت خواهند شد و دسترسی سریع به تغییر رنگ نیز خواهید داشت.

این محصول عملا امکانات خلاقانه‌ی واقعیت مجازی را به همراه یک بوم نقاشی فیزیکی در اختیار شما می‌گذارد تا از این حیث اولین کنترلری باشد که با تلفیق واقعیت و مجازی تجربه‌ی کاملی از نقاشی واقعیت مجازی را فراهم کرده باشد.

نکته‌ی دیگر این‌که درابورد با نرم‌افزار اختصاصی خود یعنی ورک‌اسپیس ارائه می‌شود. این برنامه به شما امکان می‌دهد که علاوه بر ساخت آثار هنری خود، تصاویر دیگر را نیز به آن اضافه و به‌عنوان زمینه‌ی کار استفاده کنید. همچنین تصاویر نهایی به فرمت‌های مختلف قابل ذخیره‌سازی خواهند بود.

با اینکه هنوز جزئیاتی نظیر عمر باتری و قیمت این دستگاه کاملا مشخص نشده است؛ درابورد اوایل سال آینده تولید محدود این کنترلر را آغاز خواهد کرد. ظهور محصولات این‌چنینی در دنیای واقعیت مجازی می‌تواند باعث کاربردی‌تر شدن هدست‌های VR و نتیجتا اقبال عمومی شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39887 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/09/26 تعداد مشاهده: 2264
اخبار مرتبط
سافت گذر